מגזין

צעירות חסרות מנוח

מגזין7 בינואר 2021    6 דקות
0

הם שאפתניים, מוכשרים ועם חלומות גדולים. בפתיחתה של השנה החדשה, שבע מסמן כמה שמות צעירים שעם הכוונה נכונה, יהיו הדבר הבא. הדור הבא, חלק ב'

צעירות חסרות מנוח

מעיין בדש,
אושיית רשת ודוגמנית

מעיין בדש, בת 16 מעומר היא מה שמכונה אצל הדור הצעיר "אושיית רשת בהתהוות". היא מחזיקה בחשבון אינסטגרם עם יותר מ-14 אלף עוקבים וכמובן שגם חשבון טיק טוק עם 23 אלף עוקבים. כיאה לימים אלה, ההצלחה ברשתות החברתיות מביאה איתה גם שיתופי פעולה מסחריים עם חברות שונות וקמפיינים: "אני משתדלת להיות כמה שיותר פעילה ברשתות החברתיות, לתקשר עם הקהל שלי ולעניין אותו בכל מיני תחומי עניין. מה שמושך אותי כל כך ברשתות החברתיות זו הדוגמה שאני יכולה לתת ולייצג את עצמי כפי שאני. זה פותח לי המון דלתות ומקדם אותי בכל מיני דברים. אם זה שיתופי פעולה עם חברות גדולות או אם זה צילומים בכל מיני מקומות".

בדש מודה שלהיות אושיית רשת דורש עבודה והיא מקפידה להעלות כמה 'סטורי' בכל יום, להעלות תמונות בנוסף לכמה סרטונים בטיק טוק".

בדש החלה לעבוד גם בדוגמנות, תחילה עם צילומי איפור ולאחרונה גם עם צילומים לחנות בגדים: "השאיפה שלי היא להצליח בעולם הדוגמנות, עולם שאני מאוד מתחברת אליו. אני ילדה שאוהבת להצטלם מגיל מאוד צעיר, תמיד התחברתי לצד הזה שבי. כבר כשהייתי קטנה רציתי להיות דוגמנית, זה תמיד משהו שעניין אותי. מהניסיון שלי עד עכשיו זה קשה אבל באותו זמן זה כיף כי מצד אחד את עושה את מה שאת אוהבת ומצד שני זה לעמוד על הרגליים שש שעות בצילומים. אני חושבת שעם כל הקושי הכיף גובר על זה".

 

שיר שליו – דוגמנית

שיר שליו. צילום: פרטי

שיר שליו, תלמידת כיתה ח' ממקיף עומר מסומנת כדבר הבא בדוגמנות. היא כבר השתתפה בקמפיין לחברת adika young ולאחרונה היא גם נכנסה לתחום המשחק ועתידה לשחק בסדרת נוער חדשה: "סוכנות עלית שהיא אחת מסוכנויות הדוגמנות הגדולות בישראל ראו תמונות שלי באינסטגרם ופנו לאמא שלי. חתמתי שם וככה הגעתי לקמפיין של adika young. יש עוד כמה דברים על הפרק שהקורונה קצת דחתה כי אי אפשר לטוס אבל כשיתאפשר יש עוד דברים שכבר מחכים. מגיל מאוד קטן התחברתי לעולם הזה ובגלל הגיל שלי נכנסתי לזה רק עכשיו כי זה תחום שהוא קצת בעייתי לבנות צעירות".

שליו כאמור, רק תלמידת בית ספר אבל מקפידה לשלב בין העולמות: "אני שמה דגש מאוד גדול ללימודים. אני באמת אוהבת ללמוד וחושבת שלימודים מאוד חשובים עבורי. אני תלמידה טובה, מאלה שיושבות קרוב למורה. יש לי מורים פרטיים ואמא שלי עוזרת לי המון ואם אני לא מגיעה כי יש לי צילומים או משהו אחר אני משלימה הכל. המורה שלי גם מאוד מתחשבת בי ומאוד עוזרת לי להשלים ככה שיותר קל לי. למזלי כל החברות והסביבה שלי מפרגנים לי הרבה. כמובן שיש גם ביקורות ותגובות לא טובות, אני משתדלת להתעלם אבל אני נכנסתי לעולם הזה בידיעה שיהיו דברים חיוביים ושליליים, צריכים ללמוד להתמודד עם הטוב וגם עם הפחות טוב".

אז מה החלומות, בכל זאת את רק בת 14?

"אני עוד קטנה אבל יש לי חלומות ושאיפות להמשיך בדוגמנות, לעשות קמפיינים לחברות בינלאומיות. אני יודעת שאני רוצה לעשות תואר ראשון ושני. אני מתכננת את החיים מעכשיו ואני עובדת קשה בשביל זה. אני רוצה להגיע לתוצאה מושלמת".

 

טל סופר – זמרת ויוצרת

טל סופר. צילום: גיל נמט

טל סופר, בת 15 תלמידת כיתה י' בבית ספר רגר בבאר שבע ידעה שהיא רוצה להיות זמרת מגיל צעיר מאוד: "אני התחלתי את המסע שלי במוזיקה בגיל 6. הייתי סולנית בלהקת פנטזיה, הייתי בהמון תחרויות והופעות. אני פיינליסטית התוכנית דה בוקס, מתנדבת בלהקה הייצוגית של המרכז לבריאות הנפש, לומדת פיתוח קול ומנגנת על פסנתר".

כפי שאפשר להבין, סופר מקדישה את כל כולה למוזיקה. היא מחזיקה כבר בשני סינגלים, הראשון יצא לפני כמה חודשים בשם 'איתך או בלעדייך' והשני יצא במסגרת פרויקט מקורוק בו לוקחים בני נוער טקסט מהמקורות וכותבים שיר מקורי: "את השיר מאמינה לך כתבתי והלחנתי בעצמי. שיר שלקוח מהטקסט של סיפור אמנון ותמר" מספרת סופר, "המוזיקה בשבילי זו הדרך שלי לבטא את עצמי, זו הדרך שלי להיות אני, זה מה שמייחד אותי וזה מה שעושה לי טוב. מאז שאני זוכרת את עצמי אני שרה, תמיד נמשכתי למוזיקה, תמיד רציתי ליצור וזה מה שאני מכוונת אליו גם בעתיד.  המוזיקה זה מה שאני עושה ביום יום, בשביל זה אני חיה, זה לוקח לי המון זמן מהיום וזה חלק בלתי נפרד ממני. אני עושה את זה בשמחה".

מי המודל לחיקוי שלך?

"אני חושבת שאריאנה גרנדה היא המודל לחיקוי. הווקאליות, הביצועים וגם ההצלחה שלה".

ומה לגבי החלומות שלך?

"יש לי חלום אחד מאוד ברור שבו שאני מופיעה מול קהל ענק, רק אני ופסנתר כנף שחור עם מלא אורות עליי ואני יושבת שם ופשוט מבצעת את השירים שלי".

שילת נער,
יושבת ראש מועצת התלמידים ומתנדבת

שילת נער היא תלמידת כיתה י'ב באולפנת אמית אוריה בבאר שבע, יושבת ראש מועצת הנוער העירונית. ומשתתפת בתוכנית מנהיגות של השומר החדש ומכהנת כראש להקה בתנועת הנוער צליל מיוחד אשר משלבת ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים בפעילויות סביב מוזיקה.

כפי שניתן להבין, שילת היא מסוג הילדים שהתחום החברתי וההתנדבותי זורם לה בוורידים: "אני חושבת שתחושת הסיפוק אחרי ההתנדבות, אחרי  שאתה עושה משהו בשביל מישהו אחר היא תחושה אדירה וזה הדבר הכי מדהים. במקום לשבת בבית ולהיות מול המחשב, אתה ממלא את הזמן שלך בעשייה משמעותית וזה בסוף משתלם. אתה זוכה להכיר אנשים, לרכוש כלים ולהרחיב את המעגל החברתי שלך".

כאמור, נער היא יושבת ראש מועצת הנוער העירונית, הגוף הרשמי המייצג את בני הנוער בעיר: "במסגרת המועצה אני מנחה ומדריכה את חברי המועצה יחד אנחנו מובילים פרויקטים ואירועים אם זה פעילויות חברתיות כמו פרויקט שישי מתוק, שנועד להפיג את הבדידות של הקשישים בתקופה כזו. הגענו למאגר ענק של מתנדבים שבכל יום שישי מניחים משהו מתוק לקשישים מחוץ לדלת".

מי המודל לחיקוי שלך?

"קודם כל ראש עיריית באר שבע מר רוביק דנילוביץ' שנותן לנו להוביל ומקדם את בנוער בעיר. גם מי שמתפקדת כמנחת המועצה ומנהלת תחום מנהיגות, מור דרורי, מישהי שאני לומדת ממנה המון.  היא גורמת לי ללמוד כל כך הרבה דברים בחיים, להסתכל על הדברים מנקודות מבט שונה".

מה החלומות שלך?

"אני רוצה להוביל מנהיגות, דאגה לאוכלוסיות מיוחדות ודאגה לבעלי החיים. אולי אהיה ווטרינרית אבל כרגע אני פועלת לרווחת בעלי חיים"..

 

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה