טורים אישיים

מכירת סוף העונה!

טורים אישיים13 בספטמבר 2018    דקה אחת
0

גיא חיימוב, טוני וואקמה, דודו גורש, שמואל שיימן וכעת אולי אייבנדר ובן שהר. הפועל באר שבע פותחת את מכירת סוף העונה עוד לפני הגשם הראשון

מכירת סוף העונה!
אין ספור שינויים בסגל. שחקני באר שבע| צילומים: דני מרון

בעידן בכר הפועל באר שבע הצטיינה בזרים מעולים שהגיעו בתחילת הדרך. היה זה טוני וואקמה, ג'ון אוגו ומיגל ויטור, שלישיית זרים מהמובילים בליגה ומהטובים שנראו כאן. אליה הגיעו לא מעט שחקנים ישראלים מובילים, אבל מה קרה להם העונה? האם הפועל באר שבע במכירת חיסול? נכון שגיא חיימוב עזב מבלי שיאריכו לו חוזה, אולי בטענה כי אינו מספיק טוב לקבוצה, אולם כעת הפך לשוער נבחרת ישראל והינו בורג חשוב אצל הירוקים מהכרמל. על וואקמה דובר רבות שיעזוב לקבוצה בחו"ל תמורת הצעה מפתה, אינני יודע עד כמה מפתה ההצעה מטורקיה, אבל וואקמה בורג משמעותי בהפועל באר שבע ומי הביא אליפויות לקבוצה, כבר לא מאייש את ההתקפה של האדומים מהנגב.

אם כך כעת הגיע גם תורם של שחקנים נוספים והיכן הרכש החדש? לא נראה באופק. הפועל באר שבע לא באמת התחזקה העונה בשום עמדה. נכון שנייג'ל האסלביינק הוא המלפפון החם של ספטמבר, שחקן שהצטיין במדי קריית שמונה ואמור להנהיג את החוד של האדומים. אבל האם זה מספיק? מה לגבי יתר העמדות? ושוב אומר כאן ואציין, היכן שחקני הבית? היכן שחקני הנוער של הפועל באר שבע שאמורים להשתלב בקבוצה? עליהם בוודאי שלא שומעים.

אפשר להגיד שבאר שבע לא נבנתה העונה. ראינו את זה במשחקי המוקדמות של ליגת האלופות ושל הליגה האירופית. אולי זה יספיק לליגה שלנו, אני בספק. ההגנה האדומה נראית עייפה, משחק האגפים כמעט ולא קיים, ובמרכז השדה חסר ניצוץ. אולי עוד נתגעגע לימים של מאור בוזגלו וטוני וואקמה. ואני כבר לא רוצה להזכיר את החוד של הקבוצה שהוא כבר פחות מחודד. האם אחרי ההדחה ושלוש אליפויות הקבוצה שבעה? אולי הקבוצה כן, אבל היציעים של טרנר גועשים ורעבים למתבלים חדשים!

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה