טורים אישיים

שגיאה 691: בעיה בחיבור

טורים אישיים3 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

התשתית מוכנה, הרכיבים תקינים ועובדים, אבל מה בכל זאת הבעיה בחיבור? אין אות מהקישור, החיבור של החוד חלוד, ויש גם לכאורה קרע באחד הרכיבים. הפועל באר שבע מודל 2018 היא קבוצה עם חומר שחקנים מהמוכשרים בארץ, מאמן מעולה, בעלת בית שמשקיעה וקהל אוהדים נאמן. אז, למה זה עדיין מראה שיש שגיאה?

שגיאה 691: בעיה בחיבור
אז, מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? מליקסון עם הקהל | צילום: ערן לוף

דקה 92. אצטדיון סמי עופר. חשבתי שהיום נשיג את 3 הנקודות הראשונות שלנו העונה, אבל זה לא קורה; עוד החמצה, עוד גמגום בחוד, עוד דקה שעוברת, ואנחנו כבר בהארכה. מזכיר נשכחות עבר, לפני עידן בכר והאליפויות. מגיעה שריקת הסיום 0-0 בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, והקהל קם על רגליו, ומעודד את האדומים מהנגב. גם הקהל הירוק מפרגן לקבוצתו. אז, מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?

הפועל באר שבע מודל 2018 היא קבוצה מעולה; חוד חזק, קישור מעובה וגם הגנה לא רעה, אבל בכל זאת יש כמה בעיות: הראשונה, שחקני הרכש הגיעו חודש אחרי שהיו אמורים להגיע. הקבוצה לא מאומנת ביחד. כל אחד הוא פנומן לכשעצמו, אבל יחדיו אין חיבור, ורואים את זה, אם כי אני עדיין מאמין שחסר קשר יצירתי במרכז השדה, פליי-מייקר אמיתי אחד שיוביל. אולי רבים לא יסכימו, אבל אחד כזה כמו שהיה בקבוצה עם תספורת אופנתית. בעיה נוספת: הקבוצה לא רעבה; אין רעב בעיני השחקנים, אולי כי הם רק הגיעו, אולי כי עדיין הם לא נראים כמו קבוצה. 5-6 שחקני הרכב זה הרבה בשביל מועדון להחליף. אולי הזמן הוא התרופה, אבל הוא אוזל.

ובכל זאת, מגיע כל הכבוד לשני גורמים במועדון הזה: בעלת הבית אלונה ברקת, שנותנת את השקט והרוח הגבית למאמן ולקבוצה וגם תקציב נאה, שמאפשר להביא את הכישרונות הטובים בארץ, ולדעתי את ההחתמה הגדולה ביותר של חלון ההעברות, מה שנראה בלתי אפשרי, דיא סבע. וכמובן, איך אפשר בלי הקהל? הקהל הנפלא הזה, שמוכן לנסוע 400 ק"מ בהמוניו, ולעודד גם אחרי סיום המשחק.

אסיים ואומר, כפי שהתחלתי: יש רכיבים מעולים ואיכותיים, רק שכחו לקנות הקיץ דבק; בינתיים, יש בעיה בחיבור, וממתינים לטכנאי תורן שיגיע במחזור 6.

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה