טורים אישיים

מה נלבש לחג?

טורים אישיים6 בספטמבר 2018    3 דקות
0

ראש השנה זאת הזדמנות חגיגית להתחדש

מה נלבש לחג?
ליבוביץ | צילום: פרטי

תקופת החגים מחזירה אותי אל נוף ילדותי בחו"ל, שבה נהגנו להתחדש מכף רגל ועד ראש.

אני אישית נהניתי מפריווילגיה, שאימא שלי תפרה לי את הבגדים, אבל אני זוכרת שגם בתור ילדה קטנה היה לי חשוב להביע את דעתי וכמובן שלקחתי חלק פעיל בבחירת הבדים הגזרות והצבעים; ילדה קטנה ודעתנית שהתשוקה לאופנה בערה בה מבפנים. הרי אנחנו יודעים שהבגדים שלנו מספרים את הסיפור שלנו.

ראש השנה זאת הזדמנות חגיגית להתחדש:
הבית לובש חג, מהמטבח נודפים ריחות של טעמים חדשים ואנחנו כמובן נתחדש בטרנדים החמים (כל אחת תאמץ את הטרנדים לפי סגנונה האישי ובהתחשב בנתונים האישיים שלה). הטרנדים ללא ספק מתבלים את המלתחה הבסיסית ומקנים לה רוח רעננה ועכשווית.

1. הנחש

הנחש | צילום: פרטי

"הוא המלך החדש בג'ונגל האופנתי". אחד הבולטים ללא ספק. הלוק המנוחש הוא טרנד מחזורי, שחוזר כל כמה שנים. בשונה מטרנדים אחרים, זהו טרנד שמופיע גם בעונה הקרה וגם בעונה החמה: בנעליים, בתיקים… אני ממליצה לא להיפטר מהפריטים האלה, הם תמיד יהיו רלוונטיים.

2. המנומר

המנומר | צילום: פרטי

פריט לבוש מנומר יכול להיות מאד שיקי ולהוסיף המון סטייל אם תאמצי אותו נכון ובאותה מידה הוא יכול גם להשוות לנו מראה זול. ההמלצה שלי היא להימנע מלהעמיס עוד טרנד באותו לוק, אחרת מתקבל מראה מכביד ומבגר. אני ממליצה על
פנים נקיות מאיפור (לא לוותר על make-up) ואודם – בורדו יין או אדום.
אם את לא מתחברת לשני הטרנדים האלה ובכל זאת רוצה להיראות אופנתית, תאמצי אותם בתיקים, בנעליים, בצעיפים ובכובעים.

3. פריט מנצנץ

צילום: פרטי

פריט מנצנץ או זוהר יהיה בגד "MUST" במלתחה שלנו. כן, ואני לא מתכוונת רק לשעות הערב. אנחנו נפגוש את הטרנד הזה גם בפסים של בוקר: טי-שירט ,ג'קט גי'נס – הם משנמכים את הלוק והופכים אותו ליומיומי, אבל עם טאץ של גלאם.

4. גרפיקת הצעיפים

הטמפרטורות עדיין גבוהות בחוץ על מנת להתעטף בצעיפים, אבל הגרפיקה שאנחנו רגילות לראות בדרך כלל מוטבעת בהם. העונה נפגוש אותה בכל מקום, בשמלות, בחצאיות ונרחיק עד לנעליים – לעיתים צעקניים. כל אחת תבחר את מינון הנכון בשבילה.

גרפיקת הצעיפים | צילום: פרטי

5. שוב חוזר הניקוד

הוא היה שם מאז ומתמיד. מלבד היותו מאד נשי, מדובר באלמנט שהוא על זמני ומתאים למבוגרות ולצעירות כאחד. הוא לוקח אותנו לשנות ה-50-60, בהן כוכבות כמו אודרי הפבורן וז'קלין אונסיס אימצו אותו באהבה גדולה בשמלות, חליפות וחצאיות.

הניקוד חוזר | צילום: פרטי

למראה קלאסי נסתפק בצבעוניות של הבד. למראה מתוחכם, נוסיף צבע נוסף ולפאשניסטה שביניכן, שילבו מספר פריטים מנוקדים בלוק אחד – גרביונים, חצאית או חולצה.

לא משנה מה תבחרי, העיקר שתתחילי את השנה עם משהו חדש שיגרום לך להרגיש במיטבך כי כשאת נראית טוב, השמיים הם הגבול! והכי חשוב תלבשי חיוך …הוא מתאים לכולן!

מאחלת שנה של צמיחה, של יופי ושל סטייל. שנה טובה
שלכן, סול – סטייליסטית אישית

את כל הפריטים בכתבה ניתן להשיג בבוטיק SO
LADY, ברחוב הבורסקאי 1 ב"ש. 0543020463

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה