חדשות

מרפאת 'מכבידנט' בבאר שבע אירחה את ילדי קיבוץ בארי

חדשות29 בנובמבר 2023    דקה אחת
0

20 מילדי קיבוץ בארי קיבלו טיפולי שיניים ממומחי מכבי דנט

מרפאת 'מכבידנט' בבאר שבע אירחה את ילדי קיבוץ בארי
מרפאת מכבידנט בב"ש | צילום: באדיבות מכבי

במרפאת השיניים 'מכבידנט' בבאר שבע התרחש אירוע מיוחד השבוע, כאשר 20 ילדים מקיבוץ בארי קיבלו יום טיפולים ואירוח מיוחד שכלל טיפולי אורתודונטיה במרפאת המומחים בעיר והרבה כיף ושמחה לילדים. האירוח המיוחד והפעולות הנוספות של המרפאה הביאו שמחה והתרגשות לילדים ולהוריהם.

הרעיון לאירוח הילדים נולד לאחר שד"ר מריוס קובל, מומחה בתחום האורתודנטיה במרפאת 'מכבידנט', פנה לסמנכ"לית התפעול של הרשת, ניצה גלעד בבקשה לסייע לילדי קיבוץ בארי שזקוקים לטיפול אורתודנטי למרות שאינם חברי הקופה. גלעד מיד הסכימה לסייע והתעקשה להביא ערך מוסף לחייהם של הילדים בתקופה זו.

ביום האירוח, הגיעו הילדים והוריהם למרפאה, שם קיבלו קפה ומאפה. לאחר מכן, הם יצאו למשחקייה בגראנד קניון ב"ש, שם נהנו משעתיים של משחקים ופעילויות. בערב, הם חזרו למרפאה, שם נהנו מארוחת ערב חגיגית ומטעמים נוספים.

ד"ר מריוס קובל, מומחה באורתודונטיה ב'מכבידנט': "אני רוצה להודות לכולם על יום הטיפולים בילדי קיבוץ בארי. זה היה יום מרגש מאוד, הרבה חיוכים שמהולים בעצב, צחוק ודמעות. מילים לא יצליחו לתאר את התחושות שהיו לי, ואני יודע שגם לכולכם. הלוואי ולא היינו צריכים להגיע למצב הזה, אבל דווקא עכשיו מתגלה החוזק שלנו כאנשים וצוות. גאה ומודה לכולם על היום הזה".

הילדים והוריהם גם הביעו את הערכתם לאירוח המיוחד. "היה לנו יום מדהים", אמרה אחת האמהות. "הילדים נהנו מאוד מהמשחקייה והארוחה. תודה רבה ל'מכבידנט' על האירוח והטיפול המסור".

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה