חדשות

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם ארגון חמאס

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם ארגון חמאס
צילום: באדיבות המשטרה

הותר לפרסום כי במסגרת חקירה משותפת של המחוז הדרומי של משטרת ישראל והשב"כ פשטו היום לפנות בוקר כוחות משטרה של היחידה המרכזית של מרחב הנגב ויס"מ נגב בשיתוף ימ"ס של החטיבה הטקטית במג"ב, לוחמי מג"ב דרום יס"מ נגב, המערך האווירי של משטרת ישראל ויחידות מודיעין מחוזיות וארציות זאת במסגרת פעילות מבצעית "זריחה מוקדמת" על מתחם ביתה של תושבת היישוב תל שבע החשודה בקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

במהלך הפשיטה בביתה איתרו הכוחות מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים, ממצאים נוספים וראיות הקושרות אותה לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות נגד מדינת ישראל.

החשודה, בת 57, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, נעצרה לחקירה ביחידה המרכזית של ימ"ר נגב. על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדה היא תובא היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרה.

מפקד המחוז הדרומי- ניצב אמיר כהן עמד מקרוב על ההיערכות המבצעית של מרחב הנגב והכוחות השותפים בפיקודו של תנ"צ אפי שימן, ושיבח את שיתוף הפעולה של משטרת ישראל ומנגנוני הביטחון של המדינה בטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור ואלו המזדהים ותומכים בארגוני הטרור ובמחבלים בזמן מלחמה ובשגרה.

מפקד המחוז הדגיש כי המחוז הדרומי לא יבחל בשום אמצעי במלחמה נגד הטרור וישתמש בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותו, בכל מקום, על מנת ליצור הרתעה במקביל לסיכול אירועי פח"ע, במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה