חדשות

עוצמה נשית בחזית ובעורף

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת
0

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

עוצמה נשית בחזית ובעורף
צילום: באדיבות דוברות עיריית באר שבע

ערב לציון יום האישה הבינלאומי נערך השבוע (שני, 18/3) במועדון מיוזיק סיטי (לשעבר זאפה) בבאר שבע. באירוע שהתקיים בסימן זמן מלחמה: עוצמה נשית בחזית ובעורף השתתפו מאות נשים מכל גווני הקשת הישראלית.

במהלך הערב שהובילה העיתונאית סיון רהב מאיר התקיים שיח עם שלוש נשים מעוררות השראה אשר כל אחת מהן מייצגת זווית אחרת של גבורה, יוזמה ועשייה חברתית במהלך מלחמת 'חרבות ברזל': סא"ל במיל' טלי ורסנו-אייסמן, מסבירת פיקוד העורף לילדים והורים, אשת חוסן, סופרת ומשוררת; הדר שחר, מנהלת קהילת 'נשות המילואימניקים והקבע' המהווה רשת תמיכה לנשים שנשארו בעורף ואורטל בכר, בת דודתה של פרמדיקית מד"א עמית מן ז״ל מקיבוץ בארי, שנרצחה במתקפת הטרור של חמאס, אורטל עוזרת מחקר ופרויקטים חברתיים, במכללה האקדמית ספיר. את הערב ליוו איתמר ועקנין ואוראל רזיליו בניגון קטעי שירים ארץ ישראליים.

האירוע התקיים בהובלת המשרד לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי, המחלקה העירונית להתנדבות בתחומי החירום והביטחון האישי בעיריית באר שבע בשיתוף החברה לתרבות הפנאי – 'כיוונים' מסל"ן, ויצו, נעמת מרחב נגב והרשות הלאומית לביטחון קהילתי

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה