חדשות

יש ביניהם כימיה

חדשות25 באוקטובר 2023    דקה אחת
0

בשיתוף פעולה מוצלח ומרגש, יזמו עמותת 'יחדיו' עם מרצות מ-SCE, המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון, פעילות חווייתית להפגת המתח בתקופה המאתגרת שעוברת על המדינה כולה

יש ביניהם כימיה
פעילות משותפת עם עמותת 'יחדיו' להפגת המתח | צילום: יח"צ SCE
פרופ' אריאלה בורג, ראש המחלקה להנדסה כימית וד"ר אינה לויצקי מ-SCE, הגיעו למערך הדיור של עמותת 'יחדיו' ובהתנדבות מלאה קיימו סדנה ריחנית במיוחד לגוף ולנפש.
יחד עם הדיירים הפיגו במעט את תחושת המתח המלווה לשגרת החירום בה אנו נמצאים, הם למדו על שילוב חומרים עם ריחות מיוחדים וייצור סבונים בניחוחות מרגיעים.פרופ' אריאלה בורג, ראש המחלקה להנדסה כימית סיפרה כי "הפעילות שעשינו עם 'יחדיו' אפשרה לנו לעשות משהו טוב יחד, לנו זה תרם הרבה יותר. פגשנו אנשים מקסימים במערך הדיור ונמשיך להגיע ולשמח אותם בפעילויות נוספות".

בעמותת 'יחדיו' מודים על הפעילות: "שמחנו על שיתוף הפעולה עם צוות ההוראה של סמי שמעון, על הגעתם למערך הדיור וקיום הפעילות להפגת המתח בימים הקשים שעוברים על המדינה כולה זו נקודת אור עבור הדיירים. אנו מודים על כך, ובטוחים שנקיים פעילויות נוספות בהמשך".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה