חדשות

אחות מסורוקה קראה לדווח על אנשי צוות רפואי שמביעים שמחה על הטבח והושעתה

חדשות25 באוקטובר 2023    2 דקות
0

האחות, רז שפירא, ביקשה לדווח על אנשי רפואה שמתבטאים בעד הטבח של חמאס והתבקשה לא להגיע לעבודה עד לבירור בעניינה

אחות מסורוקה קראה לדווח על אנשי צוות רפואי שמביעים שמחה על הטבח והושעתה
צילום: דוברות סורוקה

אחות מסורוקה פירסמה פוסטים בהם קראה לדווח על אנשי צוות רפואי  שמביעים שמחה על הטבח. בתגובה, התבקשה לא להגיע לבית החולים עד לבירור בעניינה. בסטורי שהעלתה לרשת האחות, רז שפירא כתבה: "בעודנו מדממים בי נשבעתי, אתם הפרוייקט שלי, אני אדאג כדי שכולם ידעו מי אתם. אני אעשה הכל כדי שאתם לעולם לא תעבדו במקצוע הטהור הזה, תודה לכל מי שמציע עזרה.

"זה הזמן להעביר שמות, נגמר הסיפור. כל מי שמפרסם תמיכה בשואה שאנחנו עוברים, רופאים, רופאות, אחים, אחיות, לשלוח לי את החשבון שלו, אני על זה", כתבה והמשיכה: "פרויקט ניקוי אורוות: כמות ההודעות שקיבלתי בימים האחרונים הבהירה לי כמה חמור המצב בבית. אחרי שנסיים לטפל בהם שם, נהיה חייבים לטפל בתומכי הטרור כאן, אחרת לא עשינו כלום. כל השמות שהעברתם לי בטיפול".

בתגובה, היא התבקשה לא להגיע לבית החולים לעבוד, ולמעשה מאותו הרגע לא הגיעה יותר לעבוד, עד לרגע זה.

בבית החולים סורוקה מסרו בתגובה: "הנהלת המרכז הרפואי סורוקה פועלת ללא פשרות ומוקיעה כל ביטוי של תמיכה בחמאס או של הסתה, ואם חלילה יהיו ביטויים כאלה מצד עובדים, הם יושעו לאלתר. לצד זאת, לא נקבל ביטויים הפוגעים בציבור שלם של עובדי המרכז הרפואי והשמצות לא מבוססות כנגדם. לא נוכל להשלים עם איומים על פגיעה מכוונת במקום העבודה של עובדים מסורים. המרכז הרפואי טיפל ומטפל במאות נפגעים מהתקפת הטרור המתועבת של חמאס ביום שבת ה-7.10 ומאז, במסירות עצומה, כתף אל כתף, של כלל עובדי המרכז הרפואי מכל המגזרים בחברה הישראלית".

חתן אות הנשיא ויו״ר "למענכם", יוסי ערבליך, הגיב על ההחלטה של בית החולים ואמר: "עם ישראל במלחמה, ואין מקום במערכת הבריאות למשבחי הרוצחים. האחות רז שפירא נהגה בצדק כשהביעה סלידה כפי שמצופה מכל בן אנוש. קיימתי שיחה עם מנכ״ל ביה״ח סורוקה ד״ר שלומי קודש. הוא הבהיר בפניי באופן שאינו משתמע לשתי פנים, כי עובד שיביע תמיכה במחבלים יושעה לאלתר וכי לא תהיה כל סלחנות בנושא. לדבריו, רופאים ערבים בסורוקה טיפלו בפצועי הטבח הנורא כתף אל כתף לצד הרופאים היהודים. בעקבות זאת, אמרתי לו כי 'למענכם' תמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם בית החולים. אני מחזק את ידיו של ד״ר קודש במאמץ הבלתי פוסק שלו להצלת חיים בימים אלו, בתקווה לימים טובים יותר".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה