חדשות

טס על הכביש

חדשות24 ביוני 2020    דקה אחת
0

במסגרת פעילות אכיפה על כביש 6 באזור מחלף להבים, שוטרי אגף התנועה קלטו רכב פרטי שנע במהירות 203 קמ"ש

טס על הכביש
צילום: דוברות המשטרה

בפעולות מהירות של מערכות אכיפת החוק, כמה שעות לאחר שנתפס נוהג במהירות 203 קמ"ש!!!, הוגש נגד הנהג כ"א ובימ"ש החליט להשאירו במעצר בית עד תום ההליכים נגדו.

אגף התנועה משקיע כל העת מאמצעים רבים, להגברת סיכוי מבצעי עבירות התנועה מסכנות חיים להיתפס. נהיגה במהירות חריגה, הינה עבירה הפוגעת בביטחון הנהגים ועלולה לגרום לתאונה, ואף להחמיר את עוצמת הפגיעה.

במסגרת פעילות אכיפה על כביש 6 באזור מחלף להבים, שוטרי אגף התנועה קלטו באמצעות מכשיר הממל"ז רכב פרטי שנע במהירות 203 קמ"ש. היערכות מקצועית של השוטרים, סייעה לעצור את הרכב בבטחה בצד הדרך למרות המהירות הגבוה.

כאמור, הנהג תושב לקיה בשנות ה-20 לחייו עוכב לחקירה לאחר שרישיון הנהיגה שלו נפסל לאלתר ל-30 ימים. בתום החקירה בהליך מהיר, הנהג הועבר לפני זמן קצר לבימ"ש עם כ"א בגין העבירה המיוחסת. בסיום הדיון, בימ"ש החליט להשאירו במעצר בית עד תום ההליכים נגדו.

נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו, במטרה להרתיע ולמצות את הדין עד תום עם מבצעי עבירות התנועה

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה