חדשות

סדנאות היצירה לילדים במתחם ישפרו פלאנט באר-שבע, חוזרות לפעול

חדשות24 ביוני 2020    דקה אחת
0

סדנאות היצירה החינמיות בחודש יולי מספקות גירוי וכלים הכרחיים כמו יכולת דיוק, תכנון וביצוע לקטנטנים. בין מגוון הסדנאות החינמיות: סוס נדנדה, נגרות ראש מסמרים, דייג מגנטי, מיני באולינג, מתקן מעוצב לנייר סופג, עפיפון ועוד

סדנאות היצירה לילדים במתחם ישפרו פלאנט באר-שבע, חוזרות לפעול
צילום: יחסי ציבור

סדנאות היצירה לילדים במתחם ישפרו פלאנט באר- שבע, חוזרות לפעול תחת הנחיות קפדניות של התו הסגול. סדנאות הילדים החינמיות בחודש יולי, מספקות גירוי וכלים הכרחיים כמו יכולות דיוק, תכנון וביצוע לקטנטנים. בין מגוון הסדנאות: סוס נדנדה, נגרות ראש מסמרים, דייג מגנטי, מיני באולינג, מתקן מעוצב לנייר סופג, עפיפון ועוד. הסדנאות מתקיימות פעמיים בשבוע בשעות אחה"צ והכניסה אליהן חופשית וללא צורך בהרשמה מקדימה.

מהנהלת המתחם נמסר "אנו משקיעים מחשבה ויצירתיות רבה על מנת לאפשר לקיים שגרה בצל הקורונה לציבור לקוחותינו ועל כן, החלטנו להפעיל מחדש את הסדנאות אשר הפכו בשנים האחרונות לשם דבר באזור הדרום. כמתחם המספק חוויה כוללת המשלבת בין שופינג, פנאי ובילוי, קולינריה ומתן דגש על פעילויות לילדים תחת קורת גג אחת, נמשיך לעודד בילוי משפחתי תחת הקפדה על ההנחיות הנדרשות לאורך כל ימות השבוע".

עוד הוסיפו "בהמשך החודש מתוכננות שלל פעילויות משפחתיות נוספות אשר יספקו אלטרנטיבת בילוי חינמית לחופש הגדול ומענה לכלל הגילאים, כך ששווה לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק המתעדכן באופן יומיומי".

בין מגוון הסדנאות המתוכננות לחודש יולי 2020:

5.7.2020- הכנת מיני באולינג.

7.7.2020- איקס עיגול.

12.7.2020- נגרות ראש מסמרים.

14.7.2020-מתקן מעוצב לנייר סופג.

19.7.2020- סוס נדנדה.

21.7.2020- עיצוב עפיפון.

26.7.2020- סירה מותאמת לשייט במים.

28.7.2020- דייג מגנטי.

כל הסדנאות יתקיימו בשעה 17:30

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה