חדשות

כרבע מיליון שקלים פיצוי לנהג שהתהפך עם רכבו

חדשות24 ביוני 2020    דקה אחת
0

במסגרת הסכם פשרה עם חברת הביטוח, יקבל צעיר שנפגע בתאונה באזור להבים 235 אלף שקלים

כרבע מיליון שקלים פיצוי לנהג שהתהפך עם רכבו
צילום: דובי פיינר

תושב חורה בן 22 שהתהפך עם רכבו תוך כדי השתלבות מדרך עפר באזור צומת להבים לכביש ראשי, יזכה לפיצוי של יותר מרבע מיליון שקלים.

ל"שבע" נמסר, שכך עולה מהסכם פשרה שנחתם באחרונה בין בא כוחו של הצעיר עו"ד דותן לינדנברג לבית חברת הביטוח "שלמה סיקסט" שביטחה את מכוניתו. מהתביעה שהגיש נגד חברת הביטוח לבית המשפט השלום באשדוד עולה, שבאחד הימים לפני כשנה וחצי בשעת בוקר (8:15), כאשר ניסה להשתלב עם רכבו מדרך עפר בכביש באזור להבים, איבד התובע שליטה על הרכב והתהפך. ממקום התאונה הוא פונה לבית החולים "סורוקה", שם אובחן כסובל מחתך עמוק באורך של כ-8 ס"מ בכף ידו השמאלית ומשבר לא יציב במסרק אצבע מספר 2 באותה יד, ובנוסף אובחנו קרעים חלקיים של גידים באצבעות 3 ו-4. ידו השמאלית של הצעיר גובסה, וכשבועיים לאחר התאונה הוא עבר ניתוח לתיקון השבר במסרק, במהלכו הוחדרו 3 מסמרים לקיבוע השבר. בפברואר אשתקד, כחצי שנה אחרי התאונה, נותח התובע שוב בניסיון לטפל בבעיית חוסר התנועה במפרק אצבע 2.

בתחילת ינואר שעבר, הוא חזר לעבודתו, אך 5 חודשים מאוחר יותר, פוטר הצעיר כשבהערות הליך השימוע לפני פיטורין הוא ציין שקשה עליו ההתמודדות היומיומית מאז התאונה, המונעת ממנו לתפקד אף בעבודה פיזית קלה. עו"ד לינדנברג, העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טען בתביעה שלפני התאונה היה הצעיר אדם בריא ועצמאי, אך כתוצאה ממנה נגרמו לו כאב וסבל בשיעור ניכר, ושהוא סובל בין היתר מכאבים והגבלה בתנועות יד שמאל וכף יד שמאל. בתביעה ביקש הצעיר לפסוק לו פיצוי עבור הפסדי שכר, פנסיה, עזרת צד ג', כאב וסבל והוצאות רפואיות. במסגרת הסכם הפשרה שנחתם, הסכימה חברת הביטוח לשלם לו פיצוי בסך 235 אלף שקלים.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה