חדשות

חדש בסורוקה : אח דיגיטלי

חדשות30 באפריל 2020    2 דקות
0

צ'אט בוט (אח דיגיטלי) חדש וייחודי למטופלים המאושפזים ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים, לחולי קורונה בסורוקה

חדש בסורוקה : אח דיגיטלי
האח הדיגיטלי של סורוקה

הבוט שפותח במיוחד על ידי התעשייה האווירית ובשיתוף פעולה עם מיקרוסופט ישראל והמרכז הרפואי סורוקה הוא רובוט וירטואלי שמעביר מידע נחוץ בצורה נגישה ונוחה להפעלה על ידי המטופלים
הבוט מומש באמצעות פלטפורמת Microsoft Healthcare Bot

נגיף הקורונה מביא איתו אתגרים מורכבים רבים למערכת הבריאות בארץ ובעולם – הצוותים נתונים להנחיות מחמירות בהתמגנות, בטיפול ואף במשך זמן השהייה בתוך המחלקה וליד המטופל. מציאות זו מביאה לכך שחלק מהטיפול והתקשורת בין המטופלים למטפלים מתבצע מרחוק.
באמצעות הצ'אט בוט, שמבוסס בינה מלאכותית, המטופלים מקבלים מידע רלוונטי להם, בזמינות מיידית מבלי לחכות שיגיע איש צוות רפואי וללא צורך בקרבה פיזית תחת מיגון.
מטופל המתקבל למחלקה מקבל מסרון לנייד ובו קישור לבוט, בלחיצה על הקישור, המטופל יוכל להסתייע בו לכל משך האשפוז, 24 שעות ביממה.
הבוט מכיל מידע על נגיף הקורונה, הווי ושגרת המחלקה, מענה לשאלות על הטיפול הרפואי, זמני ארוחות, מידע על זכויות המטופל, הכנה לשחרור ועוד. לצד המידע הוא מציע גם תוכן פנאי.
הבוט פותח, בזמן שיא, על בסיס פלטפורמת Microsoft Healthcare Bot על ידי אלתא מערכות ומייקרוסופט. כחלק מהמאמץ של התעשייה האווירית יחד עם מפא"ת ורשות החברות, לתמוך במאמץ הלאומי למאבק בנגיף הקורונה.

אלתא מערכות של התעשייה האווירית הינה בית המודיעין והמכ"ם של ישראל מובילה עולמית בתחום החישה מרחוק והמכ"מים, מפתחת מערכות פורצות דרך ואסטרטגיות כגון מטוסי משימה, מערכי סייבר לאומיים, מערכות רובוטיקה יבשתית, הגנה מפני רחפנים, מערכות הגנת מולדת ועוד.
פלטפורמת Microsoft Healthcare Bot, שירות ענן מבוסס בינה מלאכותית שפיתוחו הובל על-ידי קבוצת מפתחים במרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל, Microsoft Healthcare Israel. השירות נועד לספק לאירגוני בריאות ברחבי העולם את היכולת לייצר עוזרות רפואיות אישיות מטעמם עבור המשתמשים שלהם, ‏תוך שימוש בתכנים רפואיים  והבנת שפה טבעית וטרמינולוגיה רפואית המותאמת לתחום הבריאות. בנוסף, מאפשרת הפלטפורמה כלי פיתוח ‏והרחבה שיסייעו לארגוני בריאות להטמיע את התהליכים היחודיים שלהם לתוך הבוט שלהם, תוך כדי שמירה על ‏סטנדרטים רגולטוריים של תעשיית הבריאות. הפתרון מתאפשר על פלטפורמת ענן מאובטחת.
ירדן נבו, המשנה למנהל המרכז הרפואי סורוקה: "הטיפול בנגיף הקורונה דורש תגובה מהירה ומחשבה יצירתית במציאת פתרונות לאתגרים שעולים בשטח. אחד מהאתגרים שעלו הוא הפגת החששות והפחתת אי הוודאות של המטופלים מחד, והצורך בהקלה בעומס המשימות של הצוות המטפל, מאידך. יעילותו של הצ'אט בוט הוא בזמינותו המיידית במסירת מידע, מתן מענה מיידי למטופלים תוך מזעור זמן השהייה של הצוות הרפואי. בהמשך ישמש הבוט גם למאושפזי בית של מרחב דרום".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה