חדשות

הכירו בצבא, הקימו משפחה

חדשות25 בפברואר 2020    2 דקות
0

אורית גבסי התוודעה למי שיהיה בעלה ציון, במחנה נתן בבאר שבע. ומאז הם מנהלים קריירות צבאיות מקבילות

הכירו בצבא, הקימו משפחה
"היינו אמורים להשתחרר לפני 17 שנה". אורית וציון גבסי | צילום: דובר צה"ל

חניכת פו"ם (פיקוד ומטה) "גדעון" בבית הספר לפיקוד לנגדים, רס"מ (רב סמלת מתקדמת) אורית גבסי נשואה זה כ-6 שנים לרס"מ ציון גבסי.

ל"שבע" נמסר, שלבני הזוג הבאר שבעים יש 2 ילדים, וכעת הם מצפים לילד נוסף. שניהם משמשים כנגדים בחיל הטנ"א (הטכנולוגיה והאחזקה), והכירו במחנה נתן שבבירת הנגב, בו אורית הייתה אחראית על כל הקורסים וההכשרות של קצינים ונגדים, וציון היה עתודאי במקצוע הגנרטורים.,

אורית וציון גבסי | צילום: דובר צה"ל

הם מספרים על הקושי בשעת חירום של 2 אנשי צבא בבית, המוזנקים ליחידותיהם בזמן שילדיהם בבית בבאר שבע עם אזעקות. אולם, יחד עם זאת, הם מדווחים גם על התמיכה המלאה שהם מקבלים מהסבים והסבתות וההצלחה בשילוב בין חיי המשפחה היקרים לליבם לבין התפקיד שהם מאוד אוהבים. "במצב כזה, נוצרות דילמות משום שלכל אחד מאיתנו יש מחויבות כלפי היחידות שלנו, ובאותו רגע מורגש הקושי של אנשי צבא בבית, אבל תמיד יש את הפיתרונות ואת הדרך לשלב בין הדברים", מדגישים ה-2.

אורית (המשרתת כיום כרמ"ד, ראש מדור, כוח אדם בחיל הטנ"א) הדריכה במשך 6 שנים בחיל, והעבירה קורסים למקצוע אחראי ניהול ומלאי. היא נשארה בקבע, והפכה להיות מדריכה בכירה, ותוך כדי שילבה לימודים לתואר ראשון במשאבי אנוש. לימים, מונתה אורית לרמ"ד פיתוח ומקצועיות של כל הנגדים והקצינים בחובה ובמילואים של חיל הטנ"א בפיקוד דרום.

ואילו ציון (המכהן כקצין טכני ובטיחות בגדוד 653) התחיל כאמור את שירותו בצה"ל כעתודאי במקצוע הגנרטורים, ועשה את שירותו הצבאי בפיקוד. בתחילת הכניסה לשירות הקבע שלו, שירת ציון בפלוגה 8540, ולימים הפך להיות קצין טכני ובטיחות.

״הילדים שלנו גדלים בבית בעל מורשת ואווירה צבאית. כשיגיע העת, חשוב לנו שהם יעשו שירות משמעותי ותורם למדינת ישראל בכל דרך שיבחרו, וזה לא באמת משנה אם הם יהיו קצינים או נגדים, העיקר שיתנו ויתרמו מעצמם כמה שהם יכולים למדינה. חברים של המשפחה תמיד אומרים לנו שכל מפגש איתנו מחזיר אותם לתקופת הצבא ולעובדה שנשארנו בצה"ל למרות שהיינו אמורים להשתחרר לפני 17 שנה"…

ואורית מסכמת: "הילידים שלי לא ידעו שאני בהריון; לאחד מילדיי לא הסתדר שאימא קמה בבוקר לעבודה, ולא שמה מדים. מבחינתו, אימא על אזרחי זה אימא בחופש. כך הוא הבין שאנחנו מצפים לבואו של ילד נוסף למשפחה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה