חדשות

משפחה בסגול

חדשות25 בפברואר 2020    2 דקות
0

ב-2001 החל רנ"ג שלומי וקנין מבאר שבע בשירות בסיירת "גבעתי". באחרונה, הצטרפה בתו מאי, לאותה סיירת

משפחה בסגול
הבת אחרי האבא. מאי ושלומי וקנין | צילום: דובר צה"ל

אצל רנ"ג (רב נגד) שלומי וקנין מבאר שבע, המשרת בתפקיד עוזר ארגון ולוגיסטיקה במפקדת חטיבת "גבעתי" בשדה תימן, הצבע הסגול זורם בדם.

ל"שבע" נמסר, שווקנין משרת בתפקידים שונים ב"גבעתי" כבר 20 שנה, ובאוקטובר האחרון התגייסה בתו מאי וקנין, והיא משרתת כיום באותה חטיבה, בתפקיד מש"קית לוגיסטיקה בסיירת "גבעתי".

שלומי התגייס לצבא ב-1989 בתור מש"ק לוגיסטיקה באוגדת עזה, שם שירת במשך 3 שנים. ב-2001 הוא הגיע לסיירת "גבעתי" בתפקיד קצין הניהול של הסיירת; "התחלתי בסיירת 'גבעתי', וזו הייתה אז יחידה קטנה, עם פלוגה אחת. התחלתי כקצין ניהול שם. ב-2002 מח"ט 'גבעתי' החליט שאני מתאים להיות בגדוד 'רותם', שם שירתתי 3.5 שנים. לאחר מכן, עברתי לבסיס האימונים החטיבתי, שם שירתתי 13 שנים. אני בתפקידי הנוכחי כבר 5 שנים. זהו תפקיד מאוד משמעותי בעיניי, ואני אחראי בו על כל תחום המוכנות לחירום בהקשר תחמושת, רכב ועוד. בנוסף, אני גם המנחה המקצועי בתחום הלוגיסטיקה בחטיבה, ומתעסק גם בליווי וטיפוח של הנגדים הצעירים ב'גבעתי'".

במהלך שירותו הצבאי, הצטיין שלומי מספר פעמים, ואף הוענקה לו תעודת הצטיינות בעבר ממפקד החטיבה וממשרד הביטחון. השנה, הוא עתיד לקבל את פרס מפעל החיים מקצין הלוגיסטיקה הראשי, תא"ל יוסי אלוק, על עשייתו הראויה לשבח. הוא משתף בתחושותיו לגבי המאורע: "אני מאוד מתרגש, וזה מרגיש לי כמו שיא. זו הוקרת תודה של המערכת על שירותי בתחום הלוגיסטיקה, ואני מודה עליה מקרב לב".

שלומי ממשיך ומספר על החטיבה ועל חיבורו האישי אליה: "אני לא רואה את עצמי יוצא מחטיבת 'גבעתי' מעבר ליציאה לפנסיה. אני מחובר אליה, והיא אליי. אני מאוד אוהב את מה שאני עושה, גם כמעט בגיל 50 אני מתעורר בכל יום עם חיוך".

מאי בתו, התגייסה לצה"ל כאמור באוקטובר 2019, וחודשיים לאחר הכשרתה החלה את תפקידה כמש"קית לוגיסטיקה בסיירת "גבעתי", ממש כמו אביה. על כך מספר שלומי: "ידעתי שהיא רוצה להגיע למקום הזה. מבחינתי, זה הגדוד הכי איכותי שיש, זה המקום שאני התחלתי בו, וזה מאוד מרגש בעיניי. היא ראתה בזה שליחות וחשיבות, גם בתחום הלוגיסטיקה וגם בחטיבה".

שלומי מסכם ומאחל ברכת דרך צלחה לבתו: "אני מאחל לה שתהנה מהשירות, שתחווה את 'גבעתי' כמו שאני חוויתי אותה, שתצליח בכל מה שתרצה ושתמשיך ותתקדם" .

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה