חדשות

בני הגיל השלישי מסיירים בבאר שבע

חדשות2 בפברואר 2020    דקה אחת
0

דיירי "עמידר" בשכונה ד' בבירת הנגב, עולי בריה"מ לשעבר, יצאו להכיר את העיר

בני הגיל השלישי מסיירים בבאר שבע
הזדמנות ראשונה לראות את העיר במלוא הדרה. הסיור בבאר שבע | צילום: "עמידר"

ביוזמת החברות "עמידר" ו"כיוונים" ומרכז "פאני קפלן", נערך באחרונה סיור חווייתי מודרך (בידי מדריך דובר השפה הרוסית, מ-i love bash) בבאר שבע לבני הגיל השלישי. ל"שבע" נמסר, שכל המסיירים הם דיירי "עמידר" (זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון) בשכונה ד' עולי בריה"מ לשעבר.

במסגרת הסיור, טיילו המשתתפים בתחנות שונות בעיר, תוך התמקדות בהתפתחותה והתחדשותה. כך למשל, הם עברו דרך גשר DNA, פארק ההיי-טק, האגם החדש של נחל באר שבע, מוזיאון "הלונדע", פארק "הילדים" והשכונות החדשות בבירת הנגב. עבור רובם הייתה זו הזדמנות ראשונה לראות את העיר במלוא הדרה, תוך היכרות עם הסיפורים שמאחורי המקומות בהם ביקרו.

עדי עמרם (מנהלת "פאני קפלן"): "שמחנו להפיק סיור נוסף בעיר לתושבי שכונה ד' בני הגיל השלישי. מדובר באוכלוסייה המתניידת ללא רכב, ומשכך אינה מכירה את כל האתרים והמקומות הנפלאים הנמצאים ממש מתחת לאף. אנו שמים למטרה להמשיך לדאוג לשעות הפנאי והתרבות של דיירינו, ובטוחים שנקיים סיורים נוספים גם בעתיד".

פאני שמשי (מנהלת קשרי קהילה ב"עמידר" מחוז דרום): "במסגרת תוכנית 'עמידר בקהילה', אנחנו דואגים לכל שכבות האוכלוסייה, ובהן גם בני הגיל השלישי. סיורים מעין אלה שקיימנו בעיר באר שבע מחברים את התושבים לעירם בצורה חווייתית ומהנה, ואנו נמשיך לפעול לגיוון הפעילויות. תודתי לשותפינו בפרויקט זה וכן לאגף הרווחה בעירייה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה