חדשות

"סרקת, זרקת, הרווחת"!

חדשות13 בינואר 2020    2 דקות
0

המיזם זכה בהאקתון הראשון שקיימה עיריית באר שבע לעובדי העירייה והחברות העירוניות

"סרקת, זרקת, הרווחת"!
העובדים הרוויחו. ההאקתון | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

במסגרת פעילותה של עיריית באר שבע לקידום איכות החיים בעיר לרווחת התושבים ובעלי העסקים וכחלק ממגמה מואצת לפיתוח אמצעים חדשניים, הסתיימו להם בסוף השבוע האחרון יומיים של ההאקב"ש, האקתון (אירוע יזמות מרתוני) הראשון שיזמה העירייה לעובדי הרשות והחברות העירוניות, ביוזמת אגף משאבי אנוש ואגף חדשנות ומערכות מידע בעירייה ובשיתוף מטה ישראל דיגיטלית.

ל"שבע" נמסר, שאחרי תהליך של חודשים בהם אופיינו אתגרי מפתח לעתיד בירת הנגב, הציגו חברי הקבוצות השונות את המיזמים פורצי הדרך שלהם, ומתוכם בחר חבר השופטים 3 קבוצות זוכות. הקבוצה שהגיעה למקום הראשון פיתחה את מיזם "סרקת, זרקת, הרווחת"! זהו מיזם "ירוק", שמטרתו להגביר את אחוזי המיחזור בעיר באופן ידידותי לכל תושבי באר שבע, זאת באמצעות סריקת ברקודים על המוצרים השונים, כאשר בכל סריקה ניתן לקבל מטבע וירטואלי למימוש בעסקים השונים בבירת הנגב, כך שגם המשתמשים ירוויחו מהמיחזור.

במקום השני זכתה אפליקציה שמטרתה לייעל ולקצר את תהליך מציאת סייעת מחליפה בגני הילדים בעת הצורך באופן מהיר ויעיל. היא אמורה לעזור בצורה משמעותית למערך הסייעות לקבל סייעת מחליפה בכל שעה ביום ללא צורך בהמתנה לשעות הבוקר ויידוע מאוחר.

ואילו למקום השלישי הגיע מיזם קבוצות הריצה, שמטרתו לייצר קבוצת ריצה בכל שכונה בעיר. כל קבוצה תודרך מראש, ותהווה מעין ״סיירת ביטחון״ בשעות הערב המאוחרות, כדי להגביר את תחושת הביטחון בקרב התושבים. בדרך זו קבוצת ה"סיירת" שומרת על אורח חיים בריא וגם עוזרת לשמור על תחושת הביטחון האזרחי.

ראש הרשות רוביק דנילוביץ': "בעידן של היום, עיר שהיא לא חדשנית, יזמית ושיתופית, לא רלוונטית! לראשונה ערכנו בעיריית באר שבע את ההאקב״ש, האקתון לעובדי העירייה. העובדות והעובדים התחלקו לקבוצות חשיבה, והציעו מגוון רחב של יוזמות ורעיונות מדהימים והצעות פורצות דרך, לרווחת תושבי העיר ולמען הגברת ההתייעלות והחיבור לתושבים. הקבוצה הנבחרת זכתה בפרס שיסייע לה לקדם את המיזם ולהביא אותו מרעיון לביצוע. מהלך זה הוא אחד מני רבים, שיעזרו לקדם את השירותים שמציעה הרשות לתושבים. באר שבע היא דוגמה לחדשנות, וזו הייתה עבורנו התרגשות מיוחדת לחוש עד כמה העובדות והעובדים מחויבים ומגויסים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה