חדשות

"דירה סודית" ב-60 אלף שקלים הון עצמי

חדשות13 בינואר 2020    דקה אחת
0

אחד הפרויקטים של "מחיר למשתכן", המאפשר רכישת דירות מוזלת מאוד ללא צורך בהגרלה הוא של חברת "אסיה סיירוס" בשכונת "השחר" בדימונה

"דירה סודית" ב-60 אלף שקלים הון עצמי
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

בימים טרופים אלה של חוסר יציבות שלטונית, יזמים וזוכים בפרויקט "מחיר למשתכן" נמצאים באי ודאות באשר לעתיד הפרויקט הלאומי, המבקש לטפל במשבר הדיור. ל"שבע" נמסר, שעם זאת, ניתן לקצר תהליכים ולקרב זוגות צעירים אל החלום לבית בישראל במחיר האטרקטיבי של דירות מושקעות בבנייה איכותית בערים שעליית המחירים כבר החלה בהן, אך טרם מוצתה; יש מאגר של דירות "סודיות" לזכאי "מחיר למשתכן" ללא צורך בהגרלה, וחשוב להיות ערניים אליו.

הגישה לדירות המדוברות היא פשוטה מאוד: באתר משרד השיכון, ישנו אזור הנקרא "מחיר למשתכן", ובו ניתן לבחור "דירות למכירה ללא הגרלה", פשוטו כמשמעו. אלה הדירות שנותרו פנויות לאחר ההגרלות, והן רשומות באתר, כולל פרטי הקבלן המבצע ומחיר למטר מרובע.

אחד הפרויקטים המבוקשים ביותר במאגר הזה לדירות זמינות לקנייה לזכאים הינו הפרויקט של חברת היזמות והבנייה "אסיה סיירוס" בשכונת "השחר" בדימונה, פרויקט עדכני בבנייה חדשה עם מערך תשתיות טרי לשכונה. "השחר" מתוכננת באופן מוקפד, וכוללת שטחים ציבוריים גדולים ונרחבים של גינות שעשועים ופארקים מוצלים, שבילי אופניים, מזרקות מים, טיילת להולכי רגל, מערכת שבילי אופניים, מבני ציבור, מתנ"ס, גני ילדים ובתי כנסת.

לדברי אבי תם (מנכ"ל ובעלי "אסיה סיירוס"), "רכישת דירה למגורים בעיר דימונה לא הייתה משתלמת מעולם כפי שהיא במסגרת 'מחיר למשתכן'. ההנחה אותה מקבלים הזכאים מתווספת למענק הממשלתי ברכישת דירה, ולשני אלו מצטרפת ההנחה הניתנת לתושבי העיר של החזרי מס הכנסה במשכורת. יוצא שבפועל, ניתן לרכוש דירה ב-60 אלף שקלים הון עצמי, והמשכנתא כבר תשלם את עצמה; זוהי הזדמנות שכדאי לקחת אותה בחשבון גם בממשלה הבאה, ולא לתת לבחירות לטרוף את הקלפים עבור אותם אלה שנפתחה להם דלת, והתאפשר להגשים חלום ולרכוש דירה חדשה, גדולה ומרווחת, בשכונה חדשה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה