חדשות

אדמה" צילומים

חדשות12 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

הקבוצות החברתיות של חברת "אדמה ישראל" השתתפו בפסטיבל הצילום הבינלאומי "PHOTO IS:RAEL" בתל אביב

אדמה" צילומים
"התרגשות וגאווה באוויר". החברים בקבוצות בתערוכה | צילום: באדיבות "אדמה"

שיתוף הפעולה בין פסטיבל הצילום "PHOTO IS:RAEL" לחברת "אדמה", זו השנה השלישית, הניב באחרונה פרויקט חברתי המוגדר בחברה כ"מעצים ומרגש". ל"שבע" נמסר, שבפסטיבל הצילום הבינלאומי, שהתקיים בשבוע שעבר בתל אביב, השתתפו 7 קבוצות חברתיות של "אדמה ישראל". במהלך הפרויקט, עברו המשתתפים קורס מקצועי בידי צלמים חברתיים שלימדו אותם לצלם באופן מקצועי, ובתערוכה כל משתתף הביע את עצמו, וסיפר את הפנטזיה שלו דרך הצילום.

הפרויקט הייחודי הכשיר את המשתתפים לאורך השנה בטכניקות צילום מקצועיות. בקורס השתתפו הקבוצות החברתיות של "אדמה", שכללו בין היתר, בוצות נוער, תלמידי כיתות י"א – י"ב מ"שותפים לדרך" באר שבע, מרכז הסיוע לנשים וגברים נפגעי אלימות ותקיפה מינית בנגב מסל"ן בבירת הנגב, נוער מכיתה ט' מתיכון "ברנקו וייס" בעיר ונערות מאולפנת אוריה אמי"ת באר שבע.

ביום שני שעבר, סיירו חברי הקבוצות החברתיות של "אדמה" בין הצילומים המרהיבים בתערוכה, בליווי והדרכה מקצועית של נציגת התוכנית, התרשמו והתרגשו להציג את תוצריהם בתערוכה המרשימה.

אילנה סיסו (מנהלת קשרי קהילה של מפעלי הייצור ב"אדמה ישראל") סיכמה: "משתתפי התוכנית של 'אדמה' בישראל השמיעו את קולם ביחד בהצגת הצילומים בתערוכה ובסיור משותף. היו התרגשות וגאווה באוויר".

ארגון PHOTO IS:RAEL  פועל לעשייה חברתית ויצירת דיאלוג בין האמנות לקהילות השונות ברחבי הארץ באמצעות פלטפורמות לתצוגה, מחקר והפניית זרקור אל נושאים אמנותיים וחברתיים באמצעות שפת הצילום. פסטיבל הצילום הבינלאומי הוא אירוע הצילום הגדול ביותר בישראל, ומתקיים בפעם השביעית.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה