חדשות

תקף קשיש בבאר שבע, נתפס בקניון הנגב

חדשות12 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בב"ש, כתב אישום נגד תושב הפזורה הבדואית, אימן בטיחאת (29) ששדד ותקף אדם מבוגר בן 70, שהיה בדרכו לטיפול רפואי בב"ש

תקף קשיש בבאר שבע, נתפס בקניון הנגב
צילום אילוסטרציה: ingimage

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש לבית המשפט באמצעות עו"ד אביב דמרי, בתאריך 1.12.19, כאשר הבחין הנאשם במתלונן שהגיע למכון מ.א.ר בב"ש לשם ביצוע בדיקה רפואית, ניגש אליו, לפת אותו בחוזקה מאחור ותקף אותו תוך שהוא דורש את כספו. המתלונן נאבק בנאשם, אך הנאשם לא הרפה, הפילו ארצה, חבט במכות אגרוף בראשו עד שהצליח לחטוף את תיקו של המתלונן וברח מהמקום.

הנאשם נעצר לאחר שניסה לגנוב קפוצ'ון מחנות "פוקס" בקניון הנגב, כתב האישום מייחס לו ביצוע עבירות של שוד וניסיון גניבה. כמו כן, הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה