חדשות

ועדת התכנון בבאר שבע מצטיינת

חדשות12 בדצמבר 2019    2 דקות
0

כך עולה מהדוח ל-2019 של נציג שר האוצר בעל הדעה המייעצת בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, בראשות מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק ההנדסה טל אל על

ועדת התכנון בבאר שבע מצטיינת
טל אל על. "הפיכת הטבע לזמין ונגיש" | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

ועדה מקומית מצטיינת: הדוח ל-2019 של נציג שר האוצר בעל הדעה המייעצת בוועדה המקומית לתכנון ובנייה באר שבע, רוני מהצרי, קובע שעבודת הוועדה בראשות מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק ההנדסה טל אל על, מתאפיינת בהקפדה יתרה על נהלי וסעיפי חוק התכנון והבנייה.

מהדוח, שהוגש באחרונה למינהל התכנון במשרד האוצר עולה עוד, שהוועדה המקומית בבירת הנגב מתנהלת באופן מקצועי מאוד ודיוניה ענייניים. הערכה זו מתבססת על עבודתה של הלשכה המשפטית המלווה באופן צמוד את הוועדה, כפי שצוין בדוח: "היועץ המשפטי מגלה בקיאות וידע גבוהים, ומאוד מעורב בוועדה. חברי הוועדה מקבלים את דעתו המקצועית".
כמו כן, מצוינת מידת מקצועיותו של מינהל ההנדסה ומזכירות הוועדה, בראשות מהנדס העיר לשעבר דימיטרי פיגליאנסקי ומהנדסת העיר הנוכחית האדריכלית תמר פוריה שרביט (במהלך השנה התחלפו מהנדסי העיר).

פרק נפרד בדוח מוקדש לתפקודו של יו"ר הוועדה. המקומית אל על (מתכנן ערים במקצועו), שזכה להערכה הגבוהה ביותר ב-3 הפרמטרים שנבחנו אודותיו, וכפי שצוין בדוח: "יו"ר הוועדה ותיק בתפקיד זה, מכיר התחום לעילא ולעילא, ומקיים דיונים ענייניים".

בנוסף, לפי הדוח, החוזקה הראשונה של הוועדה (מתוך 3 חוזקות) נזקפת לזכותו של היו"ר אל על בשל "ניהול מקצועי וענייני של יו"ר הוועדה".

החוזקה השנייה שצוינה בדוח היא הודות ל"רמה גבוהה של הדרג המקצועי", והחוזקה השלישית נזקפת ל"ליווי משפטי צמוד ומקצועי של המחלקה המשפטית". יתרה מכך, על אף הדרישה של מנסחי הסעיפים השוניך הדוח, לא ציין נציג משרד האוצר ולו תחום אחד, שלדעתו נדרש בו שיפור בישיבות הוועדה המקומית באר שבע.

בחלק תחת הכותרת "התרשמותך הכללית מישיבות הוועדה והערות נוספות" נרשם: "היקף פעילות הוועדה הוא גבוה, לאור הבנייה העניפה בעיר. הוועדה מנוהלת בצורה טובה מאוד. דיונים ענייניים ומקצועיים בנושאי מדיניות ונהלים חדשים. יש רצון כן של הצוות לקדם נושאים ובקשות".

את הדוח מסכם נציג משרד האוצר במלים הבאות: "מצורף דוח סיכום שנתי לוועדות שאני משתתף בהן. לעיונכם. תמשיכו כך בהצלחה".

אל.על: "הדוח המצטיין מחמיא מאוד, ועל כך תודתי העמוקה לנציג מינהל התכנון במשרד האוצר, אך הוא בראש ובראשונה הודות לעבודתם המסורה של כלל שדרת הסגל המקצועי בראשות מהנדס העיר לשעבר דימיטרי פיגיליאנסקי, היועץ המשפטי של הרשות עו"ד חיים טורקל וצוותו ומהנדסת העיר האדריכלית תמר פוריה שרביט וצוותה, וכמובן נזקף לזכותם של עמיתיי, חברות וחברי המועצה החברים בוועדה החשובה והרגישה בראשותי. אני מודה מקרב לב לחברי היקר, ראש העירייה רוביק דנילוביץ', על אמונו וגיבויו המלא. ככל שאמשיך לזכות באמון זה, אמשיך להוביל בחרדת קודש את עבודת מינהל ההנדסה וועדת התכנון והבנייה אך ורק באופן מקצועי, ענייני וללא משוא פנים, זאת תוך ניסיון תמידי ומאתגר לאזן בין צרכי המבקשים ויוזמי התוכניות והיתרי הבנייה השונים ובין מגבלות החוק וטובת כלל הציבור".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה