חדשות

אפליקציית המוניות Yango הגיעה לבאר שבע

חדשות26 בנובמבר 2019    דקה אחת
2

האפליקציה החדשה (עוד לא שנה בארץ...) תביא להגדלת כמות הנהגים וצמצום זמני ההמתנה למוניות

אפליקציית המוניות Yango הגיעה לבאר שבע
כבר כאן. אפלקיציית Yango | צילום: אלירן אביטל

אפליקציית המובייל Yango, המחברת בין נוסעים למוניות הזמינות לנסיעה, מבית ענקית האינטרנט והטכנולוגיה Yandex (נסד"ק YNDX) מכריזה על הרחבת כיסוי שירותיה לערים גדולות נוספות בישראל לרבות באר שבע. ל"שבע" נמסר, שכעת לאחר פחות משנה של פעילות, מכסה החברה כבר את רוב האזורים המאוכלסים ברחבי הארץ.

בנוסף, בעקבות הצלחת השירות באזור המרכז, הודיעה החברה על גידול משמעותי בהיקף הנהגים באזורי הפעילות הקיימים (גוש דן, נתניה, אשדוד ואשקלון). זה התאפשר בזכות הטכנולוגיות החדשניות של Yango, המשתמשות באלגוריתמים למיפוי ולמידת מכונה, תכונות מתקדמות שונות ותוכניות מוטיבציה המסייעות לנהגים למקסם את זמן העבודה שלהם ואת הכנסתם הפוטנציאלית בהתאם.

יניב אלפי (מנכ"ל Yango ישראל): "הבטחתי בעבר, ואני עדיין מבטיח שכל מה שעשינו עד כה זוהי רק ההתחלה של שינוי משמעותי בחוויה של משתמשי המוניות בישראל. אנו מרוצים מההתקדמות שעשינו מאז ההשקה של השירות בישראל, ובזכות הטכנולוגיות שלנו שעוזרות לנהגים וגם לנוסעים, אנחנו מסוגלים לספק מחירים הוגנים, ולמקסם את הכנסות הנהגים באותן שעות עבודה, אפילו במגבלות השוק הקיימות. אנו צפויים לראות שיפורים נוספים בקרוב שיספקו גם לנוסעים וגם לנהגים חוויה טובה ונוחה משמעותית, בעוד מקומות ובכל נסיעה".

אפליקציית Yango הושקה בישראל בדצמבר 2018, ואחרי שבועיים מיום ההשקה כבר הגיעה ליותר מ-100 אלף הורדות. הניסיון הבינלאומי של Yango הביא רוח של שינוי לענף המוניות המקומי באמצעות הפחתת מחירים לנוסעים תוך הגדלת הפעילות עבור נהגים עם מוצרים כמו תוכנית FIX (מחיר ידוע מראש), מספר נסיעות במקביל, חשבון משפחתי, תוכניות מוטיבציה לנהגים ו"הזמנות שרשרת" לנהגים. כל אלה מתאפשרים באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות של Yango, כולל מערכות המיפוי של Yandex, תכונות למידת מכונה ואלגוריתמים מתקדמים. שאיפתה של Yango היא להנחיל רמה גבוהה במיוחד של שירות ומקצועיות בשוק הישראלי, ולקדם את ישראל בסטנדרטים הבינלאומיים ש-Yango שומרת עליהם בשווקים השונים.

אפליקציית Yango זמינה להורדה חינמית באנדרואיד וב-IOS.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • איתי
    רק דיבורים, זמני המתנה לא הגיוניים חיכיתי ולא מצא לי אף מונית

    וגם כל יומיים משנים תעריפים.. לא נראה לי רציני, תתרחקו

  • טלי
    היו על האפליקציה הזאת לא מזמן כתבות שהיא אוספת מידע על משתמשים

    ראיתי כתבה ברשת על זה שהם אוספים דרך האפליקציה מידע על המשתמשים ולכו תדעו אחרי זה מה עושים עם הפרטים שיש להם, אני מעדיפה לשמור על הפרטיות שלי ולהתרחק מאפליקציות כאלה