חדשות

עירייה באדום

חדשות25 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

לרגל היום הבינלאומי למאבק באלימות כלפי נשים, הוארו עשרות מבני ציבור ברחבי הארץ, ביניהם בניין עיריית באר שבע

עירייה באדום
בניין עיריית באר שבע | צילום: דיאגו מיטלברג

בניין עיריית באר שבע היה רק אחד מעשרות מבני הציבור ברחבי המדינה שהואר אמש (ראשון) באדום, במסגרת קמפיין "הנורות האדומות", לרגל היום הבינלאומי למאבק באלימות כלפי נשים המצוין ב-25.11, כאשר בירושלים הואר גשר המיתרים, בתל אביב בניין העירייה ובחיפה אצטדיון סמי עופר. ל"שבע" נמסר, שמטרת הצעד שמובילה תנועת "ויצו" בין היתר בשיתוף הרשויות המקומיות בישראל היא לרתום את הציבור לפעול למיגור התופעה, ולעודד פנייה לקבלת סיוע

יו"ר "ויצו" ישראל, אורה כורזים: "אלימות כלפי נשים ואלימות בתוך המשפחה היא לא בעיה של נשים; היא בעיה חברתית רחבה, שעל הציבור בכללותו להיאבק בה ללא פשרות ועל הממשלה להקצות את המשאבים הנדרשים כדי לטפל בה. הקמפיין של 'ויצו' נועד להפנות זרקור לנושא, ולהעלות את המודעות הציבורית לאלימות נגד נשים, לפעול למיגור התופעה, וכדי שנשים ישימו לב לנורות אדומות, סימנים ודפוסי התנהגות שיכולים להעיד על התנהגות בעייתית ואף מסוכנת כלפיהן מצד בני זוגן. אני מודה לכל הרשויות המקומיות שלוקחות יחד איתנו חלק בקמפיין, ובטוחה שבאמצעותן ניתן יהיה לקדם שינוי".

יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס: "אלימות נגד נשים היא תופעה מסוכנת וחמורה בעלת השלכות הרסניות לחברה כולה. השלטון המקומי ימשיך לחזק כל יוזמה שתילחם בתופעה באמצעות חינוך הסברה וענישה".

בתוך כך, במהלך השבוע הקרוב (עד יום חמישי השבוע בין 11:00 ל-14:00, בטלפון 03-6923791), תפעיל "ויצו" קו חם לנשים נפגעות אלימות, שיעניק ייעוץ והכוונה בשאלות הקשורות לזיהוי ואיתור סמני אלימות בכלל ואלימות טכנולוגית, מסגרות הטיפול הקיימות כיום, דרכי התמודדות עם בן זוג המפעיל אלימות, איתור וטיפול בילדים עדים לאלימות, סדנאות למתבגרים ועוד. הקווים מאוישים בידי עובדות ועובדים סוציאליים המתמחים בתחום האלימות במשפחה, מנהלות מרכזי "ויצו" למניעת אלימות במשפחה ומנהלות מקלטים לנשים מוכות וכן סטודנטים בעלי ידע טכנולוגי.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה