חדשות

דימונה: נער חשוד בעישון סמים באגם עוכב לחקירה

חדשות10 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

מוקדניות מוקד רואה בעיר קלטו 15 נערים השטים באגם, וחלקם שותים אלכוהול ומעשנים סמים

דימונה: נער חשוד בעישון סמים באגם עוכב לחקירה
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

הישג נוסף נרשם למוקד העירוני בדימונה בניהולו של משה גרינשטיין, יחד עם השיטור העירוני ומשטרת דימונה.

ל"שבע" נמסר, שבאחרונה בשעת לילה מאוחרת נצפו 15 נערים באגם דימונה, זאת בידי המוקדניות גלית בן מוחה, עליזה אטיאס ומירי מור יוסף במצלמות הרואה.

לאחר סריקה והתמקדות במצלמות אחרי הנערים וזיהוי סימנים חשודים, הזעיקו המוקדניות למקום את מוריס גבאי ושמעון מויאל מהשיטור העירוני, תוך שהם מקבלים מהמוקדניות עדכון אונליין לגבי נערים השטים ב-2 סירות ללא היתר, וחלקם שותים אלכוהול ומעשנים באנג של סמים, שנצפה בידי המוקדניות.

פקחים ושוטרים מהפיקוח העירוני שבאגף הביטחון הגיעו לזירה במהירות, וטיפלו באירוע, תוך עיכוב אחד הנערים והבאתו לתחנת המשטרה, שם נפתח לו תיק פלילי.

מוקד הרואה, הנמצא במוקד העירוני, מהווה נדבך מרכזי בהפעלת גורמי אכיפה בדימונה. המוקד העירוני הוא חלק ממחלקות אגף הביטחון בניהולם של עמי ביטון ומוטי כהן, שבמשך שנים עושים חיל במערך החירום, אכיפה ופיקוח, והשילוב של מנהל מוקד בעל ניסיון רב בפשיעה יחד עם מוקדנים מיומנים ושיטור עירוני בפיקודו של תומר בן דוד מצליח להביא לתוצאות שיש בהן לאתר ולמנוע אירועי ונדליזם ועבירות נוספות.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה