חדשות

נהגי דן ב"ש: "קרב היום בו נהג יירצח על ההגה"

חדשות10 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

יערכו מחר שרשרת מחאה בעקבות ירי על אוטובוס

נהגי דן ב"ש: "קרב היום בו נהג יירצח על ההגה"
פתח כניסת הקליע לאוטובוס | צילום: ארגון נהגי האוטובוסים בישראל
נהגי חברת "דן באר שבע", המלווים ע"י ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית, יקיימו מחר (שני) שיירת מחאה ענקית בעקבות ירי שהתבצע לעבר אוטובוס, בו נהג בשבוע שעבר אחד הנהגים.
בלילה בין שני לשלישי בשבוע שעבר התבצע ירי לעבר קו 11 של החברה, כשבזמן הירי היו נוסעים ברכב "ובנס אף אדם לא נפגע מכך", לדבריהם. הנהלת "דן באר שבע" ציינה כי הנושא בבדיקה ולטענתם על אף שהוגשה במשטרה תלונה, חקירה טרם נפתחה. "קרב היום בו נהג יירצח על ההגה", ציינו הנהגים.
משכך, החליטו הנהגים, יחד עם ארגון נהגי האוטובסים, לערוך מחר בבאר שבע מפגן מחאה של עשרות אוטובוסים וכלי  רכב, החל משעה 12:00 אשר יצאו מתחנה מרכזית. בשעה 12:30 הם צפויים להגיע לרחבת העייריה ומקווים כי ראש העיר רוביק דנילוביץ' ייצא אליהם.
מארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית נמסר בתגובה כי: "תופעת האלימות והטרור כנגד נוסעי האוטובוסים ונהגי האוטובוסים מרימה ראש וחצתה כבר כל גבול של הגיון. נהגי האוטובוסים אינם שק החבטות של אף אחד! ראוי שמדינת ישראל תדאג לאבטחה או שהאוטובוסים יישארו בחניונים ללא נהגים!".
בארגון נהגי האוטובוסים הדגישו כי: "רק לפני מס' ימים קיימנו פגישה ושמענו מנציגי ארגוני התחבורה מניו יורק איך הם צמצמו את האלימות כלפי הנהגים, תוך חיזוק מעמדם והפיכתם לעובדי ציבור. ראוי שהמהפכה שהחלה בניו יורק תגיע גם לכאן לפני שנהג יירצח חלילה ויפה שעה אחת קודם".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה