חדשות

גם באר שבע נערכת "דואר ישראל" לחגי הקניות

חדשות10 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

ב-2018 דורגה בירת הנגב במקום ה-5 בארץ בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה

גם באר שבע נערכת "דואר ישראל" לחגי הקניות
חבילות לחלוקה במרכז המיון | צילום: יח"צ "דואר ישראל"

תושבי באר שבע הזמינו ב-2018 לא פחות מ-2.3 מיליון חבילות באמצעות חברת "דואר ישראל".

ל"שבע" נמסר, שלקראת חגי הקניות של נובמבר, נערכים בחברה למספר שיא של 14.5 מיליון חבילות שיוזמנו בידי תושבי המדינה ב"דואר ישראל" עד סוף השנה הלועזית (7 אחוזים יותר מאשתקד), זאת במשקל של כ-3,600 טון (18 אחוזים יותר מבחגי הקניות של 2018), ומתגברים את מערך המיון ומסירת החבילות. לשם כך, פתחה החברה עוד 40 מרכזי מסירה חדשים בנוסף ליותר מ-1,300 הקיימים.

בשנה שעברה, דורגה בירת הנגב במקום ה-5 בארץ בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה, כאמור עם 2.3 מיליון חבילות, כאשר כל תושב באר שבעי הזמין מחו"ל 10.46 חבילות בממוצע. בקרוב, יפורסמו נתוני 2019.

בבירת הנגב פועלות 48 יחידות למסירת דואר, מתוכן 33 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים. באחרונה, נפתחו 2 סוכנויות דואר חדשות בעיר, בתוך מרכולי "מחסני השוק האורגים" ו"קינג סטור עמק שרה", המספקות מגוון רחב של שירותי דואר לרבות העברת בעלות רכב.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה