חדשות

אופקים: אולם ספורט מתקדם לבית הספר "מורשת ישורון"

חדשות2 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

החברה הכלכלית העירונית השקיעה 800 אלף שקלים בשיפוץ האולם

אופקים: אולם ספורט מתקדם לבית הספר "מורשת ישורון"
דנינו חוזר לבית הספר שלו. חנוכת האולם | צילום: באדיבות עיריית אופקים

אולם הספורט המחודש נחנך באחרונה בבית הספר "מורשת ישורון" באופקים. ל"שבע" נמסר, שבטקס החנוכה השתתפו ראש העירייה איציק דנינו, ראש מינהל החינוך ברשות אבי ביתן, מפקחת החינוך הממלכתי דתי עליזה לוי, מנהל בית הספר הרב אמנון דינר, מורים ותלמידים.

האולם הוותיק שופץ בידי החברה הכלכלית העירונית, לפי כל התקנים, בתקציב של 800 אלף שקלים. במסגרת הפרויקט, הוצבו 2 סלים ומערכת פרקט תקנית למשחקי ספורט, הוקמו שירותים נגישים, נבנה משרד, נתלו ציורי קיר בצד החיצוני של האולם והותקנו תאורה ובידוד אקוסטי.

דנינו: "בשבילי, השמחה הייתה כפולה: לראות מבנה שכזה שנבנה בסטנדרטים הגבוהים בתוך בית ספר ותיק, ושמחה אישית כתלמיד לשעבר של בית הספר, לראות את המקום מתחדש ומתמלא צעדים וצחוקים של ילדים וילדות. אנו משקיעים רבות בבניית והפעלת מפעלי ספורט מגוונים ברחבי העיר: הקאנטרי קלאב, אולם הספורט העירוני ע"ש יוסי שושן ז"ל ולצידו מגרשי האתלטיקה ומתחם החוגים החדש ועוד. כמו שנאמר: 'נפש בריאה בגוף בריא'".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה