חדשות

בבני שמעון נוטעים את העתיד

חדשות26 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

שיתוף פעולה בין קק"ל למועצה האזורית למען פיתוח הנגב

בבני שמעון נוטעים את העתיד
"הרבה מאד תלוי בכם". אנשי קק"ל בבני שמעון | צילום: באדיבות המועצה האזורית בני שמעון

ראש המועצה האזורית בני שמעון ניר זמיר, בכירי המועצה והנהגת היישוב שומריה נפגשו באחרונה עם דני עטר (יו"ר קק"ל) ובכירי קק"ל בחדר האוכל בשומריה. ל"שבע" נמסר, שניר ודרור קראוני (מנכ"ל "בני שמעון ייזום ופיתוח", החברה הכלכלית של המועצה), הציגו לאורחיהם את כל הפרויקטים בהם מעורבת המועצה.

"יש כאן מהפכה אמיתית ברמה הלאומית, מהפכה שמתממשת ומתממשקת עם החזון של קק"ל ליישוב הנגב והגליל, ואנחנו נשמח לשתף פעולה", אמר ניר. "בני שמעון היא גשר בין הנגב המערבי והמזרחי והאוכלוסייה הבדואית. זו הציונות היום, יישוב הנגב; אין ציונות אחרת. יש לנו כבר פרויקטים בעבודה, בואו תצטרפו".

ואילו עטר ציין, ש"שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ושר החקלאות אורי אריאל הזמינו אותנו לפגישה כאן, כי הם יודעים שקק"ל מסייעת למפוני גוש קטיף, ואנו נראה איפה אנחנו יכולים לעזור ואיך נעודד אחרים לעשות את מה שהם צריכים לעשות. יש לנו הגדרת משימה לישראל 2040, יישוב של מיליון יהודים בנגב וחצי מיליון יהודים בגליל, ואנו מחכים לממשלה החדשה למימוש החזון, אבל איננו באים במקום הממשלה וראשי הרשויות שבאחריותם להתחבר לחזון. בין הנושאים שהעלית יש נקודות חיבור חזקות מאוד, אך הרבה מאד תלוי בכם".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה