חדשות

השר ארדן ב"גרנד קניון"

חדשות5 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

ביוזמת יו"ר מועצת סניף "הליכוד" בבאר שבע שמעון בוקר, תוביל המפלגה את הח"כים והשרים שלה למפגשים ישירים עם הציבור

השר ארדן ב"גרנד קניון"
"אין מה לעשות כנסי בחירות". ארדן ובוקר בסיור ב"גרנד" | צילום: דודו גרינשפן

שינוי מדיניות בחירות מפלגתי ביוזמת יו"ר מועצת סניף "הליכוד" בבאר שבע וסגן ראש העירייה ומחזיק תיק האחזקה שמעון בוקר: במקום שהציבור יוזמן לכנסי בחירות של הח"כים ושרי "הליכוד" מגיעים השרים והח"כים ישירות לציבור הבוחרים. אתמול (רביעי) הגיע במסגרת זו לביקור בבירת הנגב השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, שסייר יחד עם בוקר ופעילים בסניף מפלגת השלטון בעיר במרכז הקניון "גרנד קניון", ונפגש עם הקונים הפוטנציאליים.

בוקר: "לקחתי החלטה שחוץ מראש הממשלה, אין מה לעשות כנסי בחירות, כאשר כל הח"כים והשרים צריכים לצאת החוצה, לקניונים ולמרכזי המסחר, כדי להיפגש ישירות עם הציבור. עכשיו, הולכים לממש את זה בכל הארץ; שלחתי את הרעיון ללשכת ראש הממשלה. ארדן אמר לי במהלך הסיור איתו, שזה באמת מה שצריך לעשות. זה נותן לאנשים הרגשה מאוד טובה, ומהווה בעצם את הסקר האמיתי".

והוא מסכם: "אנחנו הולכים לאנשים הביתה, ובאים לאנשים. גם בעבודה שלי, אני רוצה להגיע לאנשים, ולא שאנשים יגיעו אליי. אני חושב שכל אנשי הציבור משמאל ומימין צריכים להגיע לאנשים. הרי, התפקיד שלנו הוא לשרת את הציבור, ולא להיפך. אני גם חושב שזה הסקר הכי נכון: אנשים שואלים שאלות, ואנו עונים לאנשים. הם מאוד מרוצים שבאים אליהם, ומדברים איתם. לדעתי, את הדברים האלה צריך לעשות לא רק בתקופת בחירות, ואני בכל מקרה עושה את זה כל הזמן".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה