חדשות

שינויים בהנהלת "אג'יק-מכון הנגב"

חדשות5 בספטמבר 2019    2 דקות
0

סלימאן אלעמור התמנה למנכ"ל משותף וח'יר אלבז הפך ליו"ר הארגון

שינויים בהנהלת "אג'יק-מכון הנגב"
סלימאן אלעמור. "גאה ונרגש" | צילום: באדיבות "אג'יק-מכון הנגב"

הסמנכ"ל הוותיק של "אג'יק-מכון הנגב" סלימאן אלעמור מונה באחרונה למנכ"ל משותף של הארגון, יחד עם אריאל דלומי המשמש בתפקיד. ל"שבע" נמסר, שח'יר אלבז שמילא את התפקיד עד היום ימונה ליו"ר הארגון, וימשיך להיות פעיל בו במשרה מלאה. כך הודיע מולי דור (יו"ר ה-ועד המנהל של "אג'יק-מכון הנגב").

השינויים בהנהלת הארגון מתרחשים לנוכח תהליכי הצמיחה וההתרחבות המשמעותיים שעובר "אג'יק" בשנים האחרונות והתוכניות להמשך הפעילות בשנים הקרובות. בין היתר, הגיע הארגון מהנגב ליישובים רבים במרכז ובצפון הארץ, תוך יצירת שותפויות בין מגזריות רבות, החל בהנהגות היישובים, דרך עמותות מקומיות ועד משרדי הממשלה השונים.

אלעמור, תושב כסייפה, נשוי ואב ל-5, הוא איש חינוך ומומחה בתחום החינוך הבלתי פורמלי, בעל תואר שני במינהל ומדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית, ומשתתף בתוכנית העמיתים של "מעוז" למנהיגים בכירים. הוא נכנס לתפקיד מנכ"ל משותף של "אג'יק" לאחר קריירה ארוכה בה מילא מספר רב של תפקידים בארגון, ביניהם רכז שנת י"ג, מנהל פרויקט "אוהל המתנדבים" וב-5 השנים האחרונות סמנכ"ל "אג'יק".

"אני גאה ונרגש על מינויי לתפקיד המנכ"ל המשותף ב'אג'יק-מכון הנגב', ורואה בו המשך לפעילותי ארוכת השנים לטובת החברה הערבית שממנה אני בא, ולחברה בכלל", הוא אמר. "עבורי זוהי הזדמנות להמשיך מהלכים שכבר התחלתי, ולקדם יוזמות חדשות שיסייעו בהשתלבות החברה הבדואית בחברה הכללית ובקידום חיים משותפים, ערבים יהודים, ברחבי הארץ כולה".

דור הדגיש: "השינוי הארגוני יאפשר לח'יר להתפנות להובלת מהלכים אסטרטגיים, ייצוג הארגון בפורומים שונים ופתיחת דלתות לשיתופי פעולה רחבים וחדשים. מבחינתנו זהו צעד מתבקש לאור ההתפתחות של 'אג'יק', הגידול בפעילות והמעבר לפעילות ברמה הארצית".

אלבז ציין, ש"אנו רואים בהתקדמות של סלימאן לאורך השנים דוגמה ומופת להתפתחות וקידום לפי קריטריונים מקצועיים המבוססים על הישגים משמעותיים ומחויבות גבוהה לארגון ולערכיו. סלימאן החל את דרכו ב'אג'יק' כרכז צעיר, ובעבודה קשה לצד כישרון ויכולות אישיות, הגיע לתפקיד הבכיר. אני בטוח בהצלחתו וביכולתו להמשיך ולתרום רבות במסגרת תפקידו החדש".

"אג'יק-מכון הנגב" הינו ארגון ערבי יהודי הפועל לפיתוח חברתי כלכלי בקרב החברה הערבית הבדואית ויצירת שותפות בין יהודים וערבים בישראל. הארגון פועל מ-2000 בעיקר בקרב החברה האזרחית, והוא אחד מארגוני החברה האזרחית הגדולים בארץ. "אג'יק" המעסיק כ-200 איש ואישה, לצד כ-1,500 מתנדבים, פועל במערך משולב של אסטרטגיות, ובכללן התנדבות בקהילה, חינוך איכותי לגיל הרך, פיתוח כלכלי חברתי, קידום בריאות ושותפות ערבית יהודית. מרבית התחומים בהם מתמקד הארגון נוצרו במסגרת שיתופי פעולה עם גופי ממשל והמועצות והרשויות המקומיות הבדואיות בנגב. בשנים האחרונות, מרחיב "אג'יק" את פעילותו, ומיישם מודלים שפותחו והוכחו כמוצלחים גם ליישובים במרכז ובצפון הארץ.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה