חדשות

ייעוץ כלכלי לסוחרי השוק בבאר שבע

חדשות5 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

לראשונה בהיסטוריה, יזכו הסוחרים בשוק העירוני בבירת הנגב להשתתף בפורום מיוחד בן 10 מפגשים במימון מלא של העירייה

ייעוץ כלכלי לסוחרי השוק בבאר שבע
השוק העירוני | צילום ארכיון: "שבע"

פרויקט חדש ומבטיח של נציגות סוחרי השוק העירוני בבאר שבע בראשות אבינועם מימון: בהודעה לסוחרים, כתבה השבוע הנציגות שהיא שמחה להודיע על השקת פרויקט משותף לקידום, שיווק ופיתוח השוק יחד עם העירייה וחברת "יעדים". הפרויקט, שהוא חלק ממגוון המשימות שנציגות הסוחרים לקחה על עצמה לבצע לטובת ולרווחת הסוחרים והשוק העירוני, כולל הקמת פורום מיוחד בשיתוף "מעוף", המתמחה במתן ייעוץ עסקי ושיווקי לעסקים קטנים.

"רגע היסטורי וחשוב". אבינועם מימון | צילום: מאיר מ"סקופ"

 

במסגרת אותו פורום יתקיימו 10 מפגשים מדי חודש בשעות הערב במימון מלא של הרשות (5,000 שקלים לכל עסק!) כ"הטבה בלעדית", כהגדרת הנציגות, כאשר "מספר המקומות מוגבל, וכל הקודם זוכה". המפגש הראשון ייערך ביום שני הקרוב (ה-9 בחודש) ב-17:00 במרכז המבקרים הבינלאומי באר אברהם. כל המפגשים יועברו בידי יועצים מקצועיים, ויתמקדו במתן כלים להצלחת העסק: שיווק נכון, אופן סידור החנות, סיורים במרכזי קניות דומים, הדרכה והטמעה של שיטות פרסום, יסודות עולם המכירות ועוד. בנציגות הסוחרים הדגישו: "מימוש הפוטנציאל של כל עסק ועסק בשוק יעזור לשים את השוק העירוני בקדמת הבמה, ויגדיל את היכולת שלו להתמודד מול מרכזי המסחר השונים בעיר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה