חדשות

האם יוקם אוהל אירוח בבאר אברהם?

חדשות18 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

עיריית באר שבע בוחנת תוכנית להציב במרכז המבקרים הבינלאומי אוהל לקבלות פנים

האם יוקם אוהל אירוח בבאר אברהם?
מבקרים בבאר אברהם | צילום: דיאגו מטלברג

תוכנית להקמת אוהל אירוח המיועד לקבלות פנים עבור באי מרכז המבקרים הבינלאומי באר אברהם בבאר שבע נבחנת בימים אלה בעירייה. באחרונה, אישרה ועדת המשנה לתכנון ובנייה בראשות מ"מ ראש הרשות ומחזיק תיק ההנדסה טל אל על, פה אחד שהוועדה המקומית לתכנון ובנייה תהיה מגישת התוכנית, אם יוחלט בסופו של דבר לבצעה.

לחברי הוועדה נמסר, שתוכנית הקמת האוהל נמצאת בתהליך תיאום תכנון, וטרם נבדקה. עקרונותיה ועיקריה יובאו לדיון נוסף בפני ועדת השימור העירונית והוועדה המקומית. במגרש לא קיימים מבנים לשימור, אך הוא צמוד למבנה באר אברהם החשוב היסטורית ותיירותית. בעבר הייתה במקום אנטיליה שפורקה, ולא מכבר הוחלט ששחזור האנטיליה יהיה בתוך המבנה הקיים, ויקודם לחוד. אולם, בתוכנית האוהל יהיה תזכור היסטורי למתקן האנטיליה באמצעות שילוט או דרך אחרת. מלבד העירייה, ישנם עוד בעלים פרטיים על חלק קטן של כ-10 מ"ר מהחלקה, ובנוסף קיים חלק הנמצא בבעלות המדינה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה