חדשות

רימון הלם הושלך לעבר ביתו של ראש עיריית נתיבות

חדשות18 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

לא דווח על נפגעים או על נזק בתקרית הרימון לעבר ביתו של יחיאל זוהר. המשטרה פתחה בחקירה

רימון הלם הושלך לעבר ביתו של ראש עיריית נתיבות
ראש עיריית נתיבות. יחיאל זוהר | צילום ארכיון: רענן כהן, "מעריב"

רימון הלם הושלך הערב (ראשון) לעבר ביתו של ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר, כשלמרבה המזל האירוע הסתיים ללא נפגעים וללא דיווח על נזק.

משטרת ישראל פתחה בחקירה.

תגובת ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר: "למרבה הצער זו הפעם השנייה בחודשים האחרונים שאני חווה אירועים אלימים שחצו כל קו אדום ואשר נועדו להרתיע אותי מלמלא את תפקידי ושליחותי כנבחר ציבור. עם כל חובת הזהירות הנדרשת, אני נחוש בדעתי להמשיך למלא את תפקידי, לרבות ביצוע פעולות אכיפה כנדרש לפי חוק התכנון והבניה ולפי הוראות כל דין. אני סומך את שתי ידיי על משטרת ישראל שתעשה את כל הנדרש כדי לאתר את העבריין/נים על מנת למצות עימם את הדין. אני ממשיך בשגרת עבודתי ואין באירוע זה כדי לרפות את ידי מלמלא את שליחותי למען ולרווחת תושבי נתיבות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה