חדשות

"חוזרים לשוק"

חדשות18 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

פסטיבל אותנטי יפתח כבר ביום חמישי הקרוב את הקמפיין החדש לחיזוק השוק העירוני המשתדרג בבאר שבע

"חוזרים לשוק"
השוק העירוני | צילום ארכיון: "שבע"

בשעה טובה נחשף באחרונה הקמפיין החדש של השוק העירוני המשתדרג בבאר שבע, תחת הכותרת "חוזרים לשוק". יו"ר נציגות הסוחרים בשוק אבינועם מימון, מוסר שכבר ביום חמישי הקרוב (ה-22 בחודש), ייפתח הקמפיין בפסטיבל אותנטי במיוחד. הפסטיבל ייערך גם ביום חמישי הבא (ה-29 בחודש).

מימון מדגיש: "זהו רגע היסטורי וחשוב שמסמן את נקודת המפנה והשינוי החיובי שהשוק העירוני בבאר שבע עובר לטובת תושבי העיר והסביבה. גויסו כל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. חברי נציגות הסוחרים מבקשים להודות  לראש העירייה רוביק דנילוביץ', עוזרו צביקה כהן וכל חברי הנהלת העיר וכמובן לליאור דיעי (מ"מ מנכ"ל חברת 'יעדים') שמנצח ביד רמה על כל הפרויקטים".

"רגע היסטורי וחשוב". אבינועם מימון | צילום: מאיר מ"סקופ"

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה