חדשות

ערבי נעצר בחשד לגזענות כלפי שוטר אתיופי

חדשות21 ביולי 2019    דקה אחת
0

תושב לקיה סירב להיענות לשוטר, בטענה שהוא "רוצה לדבר רק עם לבנים"...

ערבי נעצר בחשד לגזענות כלפי שוטר אתיופי
צילום אילוסטרציה: חן גלילי, מעריב

גזענות במגזר הבדואי: במהלך חיפוש אמל"ח בבית בלקיה לפי צו בית משפט, שהתנהל ביום חמישי האחרון (ה-18 בחודש), הגיע למקום אחיה של מחזיקת המקום, אך סירב להשתתף כעד בחיפוש, יצא מהבית, והחל לשוחח עם נשוא הצו.

ל"שבע" נמסר, שלאחר ששוטר העיר לו שהוא מפריע לעבודת המשטרה, ענה לו הצעיר לפי החשד: "אתה שוטר אתיופי כושי, אני לא רוצה לדבר איתך, אני רוצה לדבר רק עם לבנים". שוטר אחר שהיה במקום העיר לאיש, שיש בדבריו משום אמירות פוגעניות וגזעניות, ובתשובה נענה: "אני לא רוצה לדבר עם השוטר הזה, שלא יפנה אלי", ועזב את המקום.

בסיום הפעילות המבצעית הגיש השוטר תלונה בגין האמור. החשוד, תושב לקיה בן 35, אותר, נעצר ויובא היום (ראשון) בפני שופט בחשד להעלבת עובד ציבור ועבירות ממניע גזענות או עוינות.

במשטרת מרחב הנגב מדגישים: "משטרת ישראל היא משטרה ממלכתית, ומעניקה שירות עבור כלל אזרחי המדינה. העלבת עובד ציבור ובפרט כזה הנחשד ממניע של גזענות או עוינות הינו פסול, ונפעל נגדו לפי הכלים אותם מעמיד לרשותנו החוק, מתוך כוונה להעביר מסר גיבוי חד וברור עבור אותם שוטרים שליחי ציבור, העושים עבודתם נאמנה למען מרקם החיים התקין של האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה