חדשות

לומדים רגשות לכבוד יום האימוג'י

חדשות21 ביולי 2019    דקה אחת
0

ילדי הגן בגבעות בר עברו פעילות על רגשות בעזרת אייקוני אימוג'י

לומדים רגשות לכבוד יום האימוג'י
"לא כולם מפרשים את האייקונים באותו אופן". הפעילות בגבעות בר | צילום: מועצה אזורית בני שמעון

לכבוד יום האימוג'י הבינלאומי שהתקיים באחרונה עסקו ילדי הגן בגבעות בר בשכבות א' – ג' בפעילות בנושא רגשות בעזרת אייקוני האימוג'י. ל"שבע" נמסר שלחגיגת האימוג'ים הצטרפו 40 חיילי הנח"ל המתארחים ביישוב. ההתרגשות הייתה גדולה, והילדים צחקו ולמדו מהי פזצטה, הקשב ומושגים צבאיים נוספים.

טל שם טוב (מנהלת ביטחון קהילתי במחלקת יישובים במועצת בני שמעון: "במהלך הפעילות הבנו שלא כולם מפרשים את האייקונים באותו אופן, בדומה לאופן השונה שבו כל אחד מאיתנו חווה מגוון של רגשות במצבים שונים. צחקנו על אייקונים חדשים, ודיברנו על מתי ניתן להשתמש בפרצופים הללו, באיזה רגע ובאיזו סיטואציה. לאחר מכן, יצרנו לעצמנו מגוון רחב של פרצופים שיעזרו לנו להסביר איך אנחנו מרגישים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה