חדשות

ניגוד אינטרסים בוועדות הערר על תשלומי הארנונה

חדשות15 ביולי 2019    דקה אחת
0

עו"ד יוספי, בעבר חבר מועצת עיריית באר שבע, לשר הפנים: "לפעול נגד המצב שבו חברי ועדות הערר לארנונה מאושרים בידי חברי מועצת העיר"

ניגוד אינטרסים בוועדות הערר על תשלומי הארנונה
"לתקן את הלקונה בחוק". עו"ד יוספי | צילום: פרטי

"נותנים לחתול לשמור על החלב", כך טוען חבר מועצת עיריית באר שבע לשעבר, עו"ד חיים יוספי, במכתב ששיגר באחרונה לשר הפנים אריה דרעי. במכתבו מציין עו"ד יוספי, שהוא עוסק בתחום המיסוי המוניציפלי זה שנים, ובין השאר משמש גם כיו"ר הוועדה למיסוי מוניציפלי במחוז דרום של לשכת עורכי הדין.

יוספי, שהיה גם חבר ועדת ההנחות בארנונה בעירייה, מדגיש: "מתוקף תפקידי כעורך דין המייצג נישומים רבים, ובין השאר מגיש השגות ועררים לוועדות ערר לארנונה נגד עיריות ברחבי המדינה, אני נתקל באופן יומיומי בלקונה הקיימת בחוק הערר, שזועקת לשמיים בניגוד העניינים המצוי בה, כאשר מינויים של חברי ועדות הערר ויו"ר ועדת הערר לארנונה בעיריות מאושרים בידי חברי מועצת העיר, ומתמנים בידי ראש הרשות בעצמו".

לדברי עו"ד יוספי, הדבר מנוגד לשכל הישר: "מינויים אלה חסרי היגיון בעליל, וחוסים תחת ניגוד עניינים מובהק. למעשה, יוצא אפוא, שנותנים לחתול לשמור על החלב. העוסקים בתפקידים אלה אמורים להתמנות בידי גורם חיצוני אובייקטיבי, ולא בידי ראש העירייה בעצמו. שר הפנים, הממונה על קביעת חוק זה, רשאי להתקין תקנות בכל עניין הנוגע לביצועו. ייתן השר דעתו בנדון להגיש הצעת חוק חדשה, ולתקן את הלקונה בחוק לטובת כלל הציבור".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה