חדשות

שליש מההנדסאים – הנדסאיות

חדשות15 ביולי 2019    דקה אחת
0

יחד עם זאת, הן מהוות 50% ממצטייני המחזור. המכללה הטכנולוגית העניקה תארים ל-427 בוגריה. "אנחנו הפתרון הטכנולוגי לעתידה של מדינת ישראל"

שליש מההנדסאים – הנדסאיות
נשים בצמר התארים. סיימו בהצטיינות | צילום: באדיבות המכללה הטכנולוגית באר שבע

427 הנדסאים חדשים, כשליש מהם נשים, קיבלו את התארים שלהם במהלך טקס חלוקת הדיפלומות של בוגרי מחזור נ"ח במכללה הטכנולוגית בבאר שבע.

ל"שבע" נמסר, שהאירוע התקיים במעמד ראש העירייה רוביק דנילוביץ, יו"ר האסיפה הכללית של המכללה משה אלמוזנינו, יו"ר הוועד המנהל של המוסד וראש מועצת עומר פיני בדש, מנכ"ל הקמ"ג גיל דגן, הממונה על זרוע העבודה במשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים מרדכי אלישע, מנהלת המכללה תאיר איפרגן ויו"ר ארגון הקבלנים באר שבע והנגב, אלי אביסרור.

מתוך כלל הבוגרים, 8 סיימו בהצטיינות יתרה ו-51 בהצטיינות. במהלך הטקס שהתקיים בהנחיית דן כנר, בשילוב קטעים אומנותיים של הזמר ותושב העיר ראם כהן, העניק אביסרור מלגות ל-11 סטודנטיות וסטודנטים, בירך אותם, ואמר: "אנו פועלים כדי לעודד את הסטודנטים הלומדים לקראת תואר הנדסאי בכל אחד מהמקצועות הקשורים לענף הבנייה. המחסור בעובדים בענף הוא משמעותי". הוא גם הביע הערכה לתרומת המכללה לקידום מקצועות הבנייה בישראל.

427 הבוגרים מצטרפים לכ-63 אלף בוגרי המכללה בכל 65 שנות קיומה. כשליש מהבוגרים במחזור הם נשים, ולמרות זאת, נשים זכו בכ-50 אחוז מהאותות להצטיינות או הצטיינות יתרה. מידי שנה לומדים במכללה כ-2,000 סטודנטים, מתוכם כ-1,700 במסלולי הנדסאים.

מנכ"ל המכללה, דב פ. תמיר אמר: "אינני מסוגל לדמיין את החיים במדינת ישראל ללא ההנדסאים. גם ממשלת ישראל הבינה זאת, והחליטה לשנות את הקיפוח התקצובי של הכשרת ההנדסאים באמצעות רפורמה. פתיחת מגמות חדשות על הפרק – מכשור רפואי, אדריכלות נוף, מכשור ובקרה, כולם לתואר הנדסאי, מקצוע בעל ביקוש רב בקרב התעשייה. מכשור חדש נרכש, בסיוע 'World Ort קדימה מדע', שהינו שותף אסטרטגי של המכללה הטכנולוגית. במעמד זה ברצוני להביע את תודתי למנהליו. בעזרתם ובעזרת כל השותפים שלנו נמשיך להכשיר את ההנדסאים של העתיד, הפיתרון הטכנולוגי לעתידה של מדינת ישראל".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה