חדשות

נדחתה עתירה נגד מועצת נאות חובב

חדשות15 ביולי 2019    דקה אחת
0

שופט בית המשפט לעניינים מנהליים בבאר שבע גד גדעון, לא קיבל את העתירה של חברת "סלע הנדסה תעשייה וייצור מוצרי בטון", שהלינה על עיכובים בהקמת מפעלה במועצה

נדחתה עתירה נגד מועצת נאות חובב
"המועצה תמליץ להחליף את המגרש". עו"ד גדי אלפסי | צילום: יח"צ נאות חובב

בית המשפט לעניינים מנהליים בבאר שבע דחה באחרונה את עתירתה של חברת "סלע הנדסה תעשייה וייצור מוצרי בטון", שהוגשה נגד המועצה התעשייתית נאות חובב, רשות מקרקעי ישראל ומשרד הכלכלה והתעשייה.

ל"שבע" נמסר, שהשופט גד גדעון דחה את טענת החברה באשר למועד בו היא הייתה אמורה לקבל את המגרש בנאות חובב, עליו היא מבקשת להקים מפעל למוצרי בטון, וכתב בפסק דינו: "לא התמלאו לסברתי התנאים להיווצרותה של התחייבות שלטונית למסור לעותרת את המקרקעין במועד מסוים, כפי שנטען בעתירה, ולב המחלוקת הוא סבירות הזמן, שנדרש למועצה לצורך קבלת ההחלטה הסופית, כיצד לנהוג ביחס למקרקעין, לאחר שהתברר הקושי בגין הפסולת המוטמנת בעומק הקרקע".

השופט קיבל את עמדתה של מועצת נאות חובב, אותה ייצג עו"ד אלדד אופק, היועץ המשפטי של המועצה, ש"סלע" התחייבה לנקות על חשבונה את אשפת הבניין מהמגרש המדובר: "העותרת הציעה, שהיא תשא לבדה בעלויות פינוי הפסולת, עד להכרעה בחבות התשלום". כמו כן, ציין השופט גדעון בהחלטתו לדחות את העתירה המנהלית, ש"אין לומר, שעמדת המועצה לוקה בפגם מינהלי העשוי להצדיק התערבות שיפוטית, בשלב זה". הוא נימק את החלטתו: "בהינתן נסיבות חיצוניות, שעימן מתמודדת המועצה, אין מדובר בחוסר סבירות קיצוני, העשוי להצדיק התערבותו של בית משפט זה".

ראש המועצה התעשייתית נאות חובב, עו"ד גדי אלפסי, הגיב על ההחלטה ואמר ש"בית המשפט קיבל את עמדת המועצה, הפועלת לפי אמות מידה ציבוריות, המשלבות דאגה לציבור והגנה על הסביבה בעידוד הקמת מפעלים חדשים בתחומה".

עוד ציין עו"ד אלפסי, ש"הליך ההמלצה של הקצאת המגרש נעשה בידיעתם המלאה של העותרים, ולפי התחייבותם, כמופיע במסמכי המועצה.

לאור דחיית העתירה ובעקבות המלצת בית המשפט לבחון דרכים אחרות, המועצה תמליץ למשרד הכלכלה להחליף את המגרש, וזאת במטרה לקדם את הקמת המפעל בנאות חובב".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה