חדשות

"פנינים" מסיימים שנה

חדשות27 ביוני 2019    דקה אחת
0

בכירים בעיריית באר שבע השתתפו במפגש הסיום של הפרויקט החינוכי, המופעל בבית הספר "נווה במדבר"

"פנינים" מסיימים שנה
אירוע מרגש. טקס הסיום | צילום באדיבות ויצ"ו באר שבע

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', ממלאת מקומו ומחזיקת תיק החינוך ד"ר חפצי זוהר ומנהלת אגף הרווחה בעירייה אתי כהן, השתתפו באחרונה במפגש הסיום של פרויקט המדעים והיצירה "פנינים", שנערך בשנת הלימודים החולפת, בהצלחה רבה, בבית הספר "נווה במדבר" בעיר.

ל"שבע" נמסר, שהפרויקט ביוזמת  ויצ"ו הקיף 15  תלמידות ותלמידים מכיתות משולבות בליווי הוריהם, שהגיעו לסניף ויצו בירת הנגב, שבניהולה של קרולה צאושו. אירוע הסיום ריגש את כל הנוכחים, במיוחד כאשר שמעו את הילדים מספרים על החוויות של בניית סירה וגשר לאונרדו וטיסן ואת ההורים מודים ליוזמי הפרויקט על הצלחתו ובעת כניסתם למקום של דנילוביץ', ד"ר זוהר וכהן.

צאושו הביעה את תודתה ל-3 בכירי הרשות על שכיבדו בנוכחותם את האירוע, וכן מסרה תודות מיוחדות לתורמת לפרויקט פרלה וינברג ולמנהלי הפרויקט בוויצ"ו וב"נווה מדבר", שעזרו לאורך כל הדרך.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה