חדשות

בלעדי: בהתערבות "שבע" הושהו הליכי הגבייה מחוסה בהוסטל

חדשות27 ביוני 2019    2 דקות
0

אימו הקשישה של החוסה הוכרזה כפושטת רגל ורשות האכיפה והגבייה דרשה תשלום חוב של יותר מ-70 אלף שקלים מבנה המתגורר בהוסטל בבאר שבע

בלעדי: בהתערבות "שבע" הושהו הליכי הגבייה מחוסה בהוסטל
צילום אילוסטרציה: חן גלילי, מעריב

אטימות ממסדית: רשות האכיפה והגבייה דרשה באחרונה תשלום של יותר מ-70 אלף שקלים מחוסה בהוסטל בבאר שבע, זאת בגין חוב של אימו הקשישה שהוכרזה לפני כמה חודשים כפושטת רגל לבנק "לאומי".

מכתב אזהרה מהרשות הגיע לא מכבר לביתה של האם (ששמה שמור במערכת). במכתב נדרש בנה (שגם שמו שמור במערכת) לשלם חוב להוצאה לפועל בתיק שפתח כאמור בנק "לאומי לישראל" באחד מסניפיו בבירת הנגב בסך 71,723.11 שקלים. לדברי האם, החוב לבנק הוא שלה, והיא גם הוכרזה כפושטת רגל, ומשלמת לכונס הרשמי 300 שקלים בחודש.

היא מספרת: "הבן שלי הוא נכה בן 47, ולא גר אצלי בבית, אלא בהוסטל בעיר. אני לא מבינה איך מביאים לי את המכתב הביתה, כשהבן בכלל לא גר אצלי. הוא רק בא לבקר אותי מדי פעם. אימא ואבא שלי המנוחים היו ניצולי שואה, וקיבלו רנטות וכספים נוספים שמגיעים לניצולי שואה. אבא נפטר לפני הרבה שנים ואימא לפני כשנתיים, ולאחר פטירתה הצטברו לי המון חובות, בגלל הוצאות שעשינו בתקופה שהיא הייתה חיה, ולא היה לי מאיפה לשלם, כי הפסיקו להגיע הכספים עבור אימא שלי".

והאם מסכמת: "אני לא מבינה מה רוצים עכשיו מהבן שלי. לא חתמתי בכלל על קבלת המכתב שהגיע אליי באמצעות שליח. אני פושטת רגל, והבן שלי מעביר את כל המשכורת שלו להוסטל, ומקבל מההוסטל הקצבה חודשית. הוא בכלל לא יודע מה זה כרטיסי אשראי וצ'קים".

דוברת רשות האכיפה והגבייה, עו"ד שמרית רגב שרייבר, מסרה בתגובה: "מבדיקת הפנייה עלה, שפתיחת התיק נגד הבן נכונה מבחינת הדין, הואיל והאם והבן שניהם הבעלים של חשבון הבנק בבנק 'לאומי'. אולם, התיק נפתח רק נגד הבן, מאחר שהאם מצויה בהליך פשיטת רגל מתאריך 10.2.19. יחד עם זאת, אנו בוחנים אפשרויות לסייע לבן להתמודד עם המקרה, ונעדכן בהמשך בדבר התפתחויות".

ואכן, בטרם העברת הידיעה לפרסום נמסר מהרשות ל"שבע", שההליכים נגד הבן הושהו, ועם העברת אישורים על נכות הבן ומגוריו בהוסטל הם ככל הנראה יבוטלו כליל.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה