חדשות

בלעדי: לא יוקם מלון מעל ה"גרנד קניון" בבאר שבע

חדשות23 במאי 2019    דקה אחת
1

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה קיבלה את בקשת היזם שלא לקדם את התוכנית, "בעקבות שינויים בביקושים בשוק"

בלעדי: לא יוקם מלון מעל ה"גרנד קניון" בבאר שבע
ה"גרנד קניון" | צילום: ארכיון "שבע"

פרסום ראשון: בוטלה התוכנית להקמת בית מלון מעל מרכז הקניון "גנרד קניון" באר שבע: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, בראשות דוד לפלר, קיבלה בסוף אפריל, את בקשת יזם התוכנית שלא לקדם אותה, "בעקבות שינויים בביקושים בשוק", כהגדרת הוועדה.

התוכנית הציעה להוסיף זכויות בנייה ושימוש מלונאי למגדל במגרש "גרנד קניון" הקיים שבצומת שדרות טוביהו ורחוב יגאל ידין, שהיה מותר לפי התוכנית התקפה בחלק האחורי של המגרש מעל מבנה הקניון.

באוקטובר 2018, התקיימה ישיבה מקדימה בלשכת התכנון המחוזית, בה הוחלט שניתן לקדם את הפרויקט, בכפוף למספר תנאים. כעבור 3 חודשים, לאחר שהתוכנית עברה תנאי סף, יצא מכתב ראשון של הערות הלשכה.

אלא שכאמור, לפני מילוי התנאים של ישיבת הפרה רולינג ותיקון מסמכי התוכנית בהתאם להערות הלשכה, התקבל בסוף מרץ, מכתב של מגיש התוכנית, לפיו הוא החליט שלא לקדם אותה, "בעקבות שינויים בביקושים בשוק". לוועדה לא נותרה ברירה, אלא לסגור את תיק התוכנית.

כזכור, לפני כשנה, פרסמנו כאן, שוועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית דחתה את רוב ההתנגדויות, שהוגשו לה לגבי תוכנית "מגדלי הגרנד" בבאר שבע, הכוללת הקמת 297 יחידות דיור ב-3 מגדלים בני 26 קומות בחניית "הגרנד קניון". עקב כך, צפוי הפרויקט להיבנות כבר בשנים הקרובות.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • נינה
    מלונית

    במקום, יוקמו מגלי מגורים. וועדה שלא קשורה לתושבי באר שבע בכלל. כל עוד זה אינטרסים של היזמים הכל מתקבל. ברגע שזה של התושבים: שלושה מגדלים מיד צצים!!!!