חדשות

"חש זכות גדולה לתרום חזרה לקהילה בה גדלתי"

חדשות23 במאי 2019    דקה אחת
0

כך היזם ואיש העסקים משה חוגג, בטקס הוקרה לתורמי אוניברסיטת בן גוריון

"חש זכות גדולה לתרום חזרה לקהילה בה גדלתי"
כבוד מהנשיא. פרופ' חיימוביץ עם משפחת חוגג בטקס ההוקרה לתורמים | צילום: דני מכליס, אב"ג

היזם ואיש העסקים משה חוגג, שהוא כידוע גם הבעלים של קבוצת הכדורגל הידועה בית"ר ירושלים, הגיע באחרונה, עם רעייתו ענבל, ובנו רוי, לטקס הוקרה לתורמי אוניברסיטת בן גוריון, שהתקיים כחלק מאירועי שבוע חבר הנאמנים. ל"שבע" נמסר, שחוגג תרם 10 מלגות לסטודנטים לתואר ראשון (5) ותואר שני (5) במדעי המחשב, בחלוקה שווה בין גברים לנשים, לפי בקשתו.

חוגג נחשב לאחד היזמים הבולטים בישראל בתחום הסטארט-אפים, ומוכר בעולם בפעילותו, המתמקדת בחברות מבוססות טכנולוגיית בלוקצ'יין. במעמד האירוע, שנערך בנוכחות נשיא האוניברסיטה פרופ' דניאל חיימוביץ, פרופ' אהד בן שחר ראש המחלקה למדעי המחשב וסגל המחלקה, אמר היזם (שבפברואר האחרון, קיים הרצאה בפני הסטודנטים באב"ג בנושא "תמונת מצב עדכנית על עתיד טכנולוגיית הבלוקצ'יין"): "אני מאמין, שיש לחזק את התחום באמצעות מתן השכלה, ידע וכלים לדור הצעיר של הסטודנטים במדעי המחשב. אני מרגיש זכות גדולה לתרום חזרה לקהילה, שבה גדלתי".

ואילו פרופ' בן שחר הודה לחוגג, באופן אישי, על תמיכתו בסטודנטים ובסטודנטיות, והדגיש שהמלגות מאפשרות לסטודנטים למצות את מלוא יכולותיהם, ולהקדיש את זמנם להצטיינות אקדמית.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה