חדשות

הדובר המצטיין פורש

חדשות21 במאי 2019    דקה אחת
0

דובר אוניברסיטת בן גוריון אמיר רוזנבליט, הנחשב בעיני רבים לדובר הטוב בדרום ומהטובים במדינה, מסיים את תפקידו לאחר 24 שנים!

הדובר המצטיין פורש
אמיר רוזנבליט. משאיר נעליים גדולות | צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן גוריון

סוף עידן: דובר אוניברסיטת בן גוריון אמיר רוזנבליט (הנחשב בעיני רבים לדובר הטוב בדרום ומהטובים במדינה), הודיע בימים אלה, על פרישה מוקדמת לגמלאות. ל"שבע" נמסר, שרוזנבליט שימש בתפקידו במשך כ-24 שנים, לצד הנשיאים פרופ' אבישי ברוורמן ופרופ' רבקה כרמי, וליווה את כניסתו לתפקיד של הנשיא הנוכחי, פרופ' דניאל חיימוביץ.

הדובר הוותיק, בעל תואר שני משולב  בהיסטוריה ותקשורת, החל את דרכו המקצועית כעיתונאי, ובין השאר היה סופר העיתונים "דבר" ו"ג'רוזלם פוסט" במהלך שנים רבות. מאז 1995, הוא מכהן כדובר אב"ג, שנים בהן שינתה האוניברסיטה את פניה בצורה דרמטית, וצמחה למוסד אקדמי גדול ומוביל, הזוכה לחשיפה תקשורתית ארצית ובינלאומית.

נוסף על כך, משמש רוזנבליט כדובר מועצת העיתונות בישראל וכחבר הנהלה במספר ארגונים, בהם תיאטרון באר שבע, מועדון השחמט העירוני של בירת הנגב, תזמורת כלי הנשיפה העירונית ובית הלוחם בבאר שבע. הוא יסיים את תפקידו לאחר שיושלם הליך בחירת דובר/ת חדש/ה לאב"ג.

רוזנבליט: "לאחר 2 תריסרי שנים בשירות האוניברסיטה, החלטתי לסיים את תפקידי, בתחושה של  סיפוק ומיצוי. היו לי שנים אינטנסיביות ומרתקות. פניי אל אתגרים חדשים. אני מאחל לאוניברסיטת בן גוריון המשך פריחה, שגשוג ומצוינות אקדמית ומחקרית".

ונשיא אב"ג הודה לדובר הפורש על עבודתו המסורה, והביע הערכה לכישוריו המקצועיים. פרופ' חיימוביץ הדגיש את תרומתו המתמשכת של רוזנבליט למיצוב האוניברסיטה כמוסד אקדמי מצוין ולהסברת פעילותה הענפה במגוון תחומים, תוך ניהול מוצלח של משברים בתקשורת.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה