חדשות

מעקב "שבע": נעצר החשוד בהטרדה מינית של ילדים

חדשות21 במאי 2019    2 דקות
0

בעקבות הפרסום הבלעדי ב"שבע" ותלונה למשטרה של הורי הילדים

מעקב "שבע": נעצר החשוד בהטרדה מינית של ילדים
| צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

פעולה מהירה של שוטרי תחנת באר שבע: שוטרי המרחב עצרו, השבוע, את החשוד בהטרדה מינית של קבוצת ילדים בבית ספר ברחוב מגידו שבשכונה ט' בבאר שבע. כפי שפרסמנו כאן בלעדית, הגישו ביום ראשון השבוע, הורים ל-6 תלמידים בבית הספר תלונה במשטרה בעניין.

אחד המתלוננים ציין, שבעת משחק קט רגל של הילדים, בשבת האחרונה, הוא הוזעק למקום בידי בנו, שסיפר לו שבחור בגיר החל להטריד אותו ואת חבריו מינית, ושכנראה מדובר בפדופיל. האב (שהכיר את החשוד מהתקופה בה שיחק במחלקות נוער של קבוצות כדורגל בעיר) סיפר, בין היתר, ש"הוא הציע לבעוט לשער, ואם יכבוש שער, הבחור דרש מהם לרוץ עירומים במגרש. אם לא, הוא הבטיח להם 500 שקלים, ואף הוציא את הכסף מכיסו. היו גם עוד הצעות מגונות מצידו; בין לבין, הבחור נישק את ראשו של אחד הילדים ליד האוזן, ולילד אחר הוא משך בידו, ואפילו שתה מהבקבוקים שלהם. כשאחד הילדים ניסה לברוח, הוא אמר להם שאף אחד לא יזוז, ואיים על אותו ילד שחבר שלו מחכה לו ביציאה מבית הספר; הוא השאיר אותם כמו בני ערובה".

מהמשטרה נמסר היום (שלישי): "במשטרת ישראל נפתחה חקירה בחשד להטרדה מינית ואיומים, לאחר שנודע שבתאריך 18.5.19 אחר הצהריים, 4 ילדים בני 12 – 13 שיחקו במגרש כדורגל ברחוב מגידו בבאר שבע. אז, ניגש אליהם חשוד, והתערב איתם שאם הוא מחמיץ (שער), הוא משלם להם 500 שקלים, ואם הוא מבקיע, אז הם ירוצו עירומים במגרש, ואף הוציא כסף. אחד האבות שהגיע למקום, לפי החשד אוים שאם לא יעזוב את המקום, יידקר. לאחר שנודעה זהותו של החשוד, תושב באר שבע בן 31, הוא נעצר ויובא היום לבית המשפט".

במשטרה הדגישו: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל חשד לניצול פגיעותם של קטינים, ופועלת למיצוי חקירתי נגד החשודים בעבירות אלו".

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים, עד יום חמישי (23.5).

כל העדויות, הפרטים והעדכונים על המקרה שזעזע את באר שבע, בגיליון סוף השבוע של עיתון "שבע"

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה