חדשות

הלב עם שדרות

חדשות16 במאי 2019    2 דקות
1

כנס האומניות השנתי של מחוז דרום במשרד החינוך התקיים בעיר הדרומית

הלב עם שדרות
"אירוע שיא". הכנס המחוזי | צילום: באדיבות משרד החינוך במחוז דרום

הכנס המחוזי השנתי בהוראת האמנות "הייד ART בשדר(ו)ת האמנות", נערך באחרונה, בסינמטק שדרות בסימן אחדות וייחודיות. ל"שבע" נמסר, שלאירוע הוזמנו כל מורי האמנות במחוז דרום, אנשי חינוך מכל הקשת החינוכית במחוז ובמטה משרד החינוך ותלמידים.

בכנס הופיעו כישרונות צעירים, בשירה, ריקוד וציור. לכבוד האירוע, מוצגות בשדרה המרכזית בעיר ובשלטי החוצות שלה כ-30 יצירות אמנות, המשדרות אופטימיות, פרי יצירתם של תלמידי שדרות מכל שכבות החינוך, מהגן ועד לתיכון, כולל החינוך המיוחד. כמו כן, יוצגו בתערוכה בסינמטק שדרות, במהלך החודשים הקרובים, יצירותיהם של מורים. במרחב החיצוני של הסינמטק, יצרו תלמידי חטיבות הביניים מהחינוך הממלכתי והדתי בעיר "פלייס-מייקינג", ציורי קיר ורצפה, והציגו תיאטרון רחוב.

האירוע התקיים ביוזמת הממונה על החינוך לאמנות במחוז דרום מיכל לוי וראש אגף האומניות במשרד החינוך מיקי בנאי, ובשיתוף פעולה הדוק עם העירייה. עריכת הכנס בשדרות ניצבת בהלימה לחזון העיר "שדרות – עיר עם מחשבה". שדרות היא גם עיר, הנמצאת בליבה של האומה, ולפיכך מייחס המשרד חשיבות רבה לקיום האירוע בתחומה, מתוך ערבות הדדית, קרבה, סולידריות ואחדות. הקהל הרחב מוזמן לצפות ביצירות, המוצגות ברחבי העיר, בשבועיים הקרובים.

מנהל המחוז, רם זהבי: "עינינו נשואות לעיר שדרות, והפעם לא בשל אירוע ביטחוני, אלא לרגל האירוע 'הייד ART שדר(ו)ת'. תהליך למידה שנתי של תלמידים ממגמות האומנות בכל הדיסציפלינות מגיע היום, לאירוע שיא, בו יופיעו התלמידים ברחבי העיר, יציגו את עבודותיהם, ויחשפו אותן לקהל המורים, אנשי החינוך והקהל הרחב. אני מזמין אתכם לבוא ולסייר בשדרות, ולראות ולפגוש את רוח האדם, המפעמת והנובעת ומקבלת ביטוי ביצירות אמנות. זו הרוח של שדרות, זו הרוח של 'עוטף עזה', וזו הרוח של מחוז דרום".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, שלא נכח בטקס, בשל שהותו בחו"ל, בירך את המורים, המורות והתלמידים, ואמר: "אני שמח שהעיר שדרות נבחרה, לראשונה, לארח את הכנס השנתי של משרד החינוך בתחום האומנות. השנה, הכנס בסימן 'אחדות וייחודיות', כאשר בפרויקט הנפלא לקחו חלק צוותי ההוראה במוסדות החינוך בעיר, שהובילו את התלמידים לבטא את כישרונם ביצירות מיוחדות ויפהפיות. בכל רחבי העיר, רואים על גבי השלטים את יצירותיהם של הילדים היקרים שלנו, ואף את יצירות המורים בסינמטק. אני רוצה להודות לכל השותפים בפרויקט המיוחד הזה, ליוזמת הכנס והתערוכה, הממונה על החינוך לאומנות במחוז מיכל לוי, למורים ולמורות לאמנות והכי חשוב, לתלמידינו המוכשרים, על התעוזה, האומץ והיופי שהם הוסיפו לעיר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • מרסל חכמון
    מיכל הגדולה מהחיים

    אני מכירה את מיכל לוי מימי המיכללה להכשרת מורים לאומנות חברה מוכשרת ומהממת לא היה לי ספק בכלל שהיא תגיע רחוק ותעשה הרבה בשביל האמנות כי זה תמיד זורם בעורקיה אישה נדירה אהובה ויפייפיה אמיתית