חדשות

"נגב אקולוגיה" תפנה ותמחזר פסולת ביתית באשכול נגב מערבי

חדשות16 במאי 2019    דקה אחת
0

חברת המיחזור תהיה אחראית על 9 רשויות החברות באשכול

"נגב אקולוגיה" תפנה ותמחזר פסולת ביתית באשכול נגב מערבי
לא רק פינוי פסולת. טיפול במכולת פסולת | צילום: דני ששון

חברת המיחזור "נגב אקולוגיה" תהיה אמונה על פינוי ומיחזור הפסולת הביתית של תושבי המועצות והערים שבאשכול נגב מערבי. ל"שבע" נמסר, שהחברה תקבל אחריות גם על פינוי נייר וקרטון וגזם באמצעות מרסקת גזם חדשנית, המצמצמת את נפח הפסולת, ותורמת לאיכות הסביבה.

החברה תבצע הפרדה של פסולות והובלתן למתקני המחזור הייעודיים שלה, הפרוסים ברחבי הנגב. אשכול נגב מערבי הוא תאגיד אזורי בבעלות 9 רשויות בנגב המערבי: אופקים, המועצות האזוריות אשכול ובני שמעון ומרחבים, נתיבות, רהט, שדרות והמועצות האזוריות שדות נגב ושער הנגב.

ערן שמרלק, מנכ"ל "נגב אקולוגיה": "אנחנו חברה דרומית, שעובדת ברחבי הארץ, אבל אנו תמיד מברכים במיוחד על שיתופי פעולה עם גורמים דרומיים, וכך לסייע לנגב להיות 'ירוק' יותר. אנחנו גאים לשתף פעולה ולתת שירות מעתה גם לתושבי הנגב המערבי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה