חדשות

חברת "משכן התכלת" מתרחבת בארה"ב

חדשות16 במאי 2019    דקה אחת
0

גידול בביקוש לטליתות מא"י הביא לפתיחת 4 חנויות בניו יורק של החברה ולהגדלת מפעלה בבאר שבע

חברת "משכן התכלת" מתרחבת בארה"ב
לעמוד בדרישות. מתקינים את המכונות במפעל הבאר שבעי | צילום: באדיבות "משכן התכלת"

עלייה בביקוש לטליתות בארץ ובעולם, הביאה בחודשים האחרונים, לכך שכדי לעמוד בביקוש, פתחה חברת "משכן התכלת" (החברה הגדולה בעולם לייצור טליתות), 4 חנויות נוספות של החברה בארה"ב (באזורי מגורים של קהילות חרדיות בברוקלין ובניו ג'רזי שבניו יורק, שימכרו טליתות ומוצרי יודאיקה, המתאימים לאוכלוסייה המקומית), והגדילה את מחלקת הטליתות במפעלה בבאר שבע, עם 3 מכונות אריגה חדשות.

ל"שבע" נמסר, שהמכונות החדשות (המצטרפות ל-15 נולי האריגה האוטומטיים, העובדים כיום במפעל), מורכבות במיוחד לטובת ייצור בד הטלית, ויגדילו את מספר הטליתות שהמפעל מייצר מדי חודש, במטרה לעמוד בביקוש הגבוה לטליתות בעולם. מכונות האריגה מייצרות את הבד של הטלית, בהתאם לעיצובים השונים הנדרשים. המכונות מבצעות את מלאכת האריגה, ובאמצעות מאות בתי נירים, מייצרות את הבד לפי תוכנית ממוחשבת מראש.

מנכ"ל "משכן התכלת", שלמה אברהמי: "לאור הביקוש הגדול, שנוצר בחודשים האחרונים, בעיקר לאחר שפתחנו חנויות חדשות בארה"ב, החלטנו על הרחבת מחלקת הטליתות שלנו. כצעד ראשון, רכשנו 3 מכונות חדשות למפעל. המכונות החדשות יאפשרו לנו להגדיל את כמות הטליתות במאות מטרים של בד בחודש. אני בטוח שהרחבת המחלקה תאפשר לנו לעמוד בדרישות לכמויות החדשות, מבלי לפגוע באיכות המוצר, שאנו מייצרים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה