חדשות

לא ימונה מפרק ל"חרסה"

חדשות6 במאי 2019    דקה אחת
0

צעדת עובדי מפעל הקרמיקה לעבר היכל המשפט לא עשתה רושם על השופט יעקב פרסקי...

לא ימונה מפרק ל"חרסה"
דרך ללא מוצא. הפגנת העובדים מול בית המשפט | צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

מכה למאבקם של עובדי מפעל הקרמיקה "חרסה" וההסתדרות: שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, יעקב פרסקי, דחה את בקשת ההסתדרות ועובדים רבים במפעל למנות מפרק זמני ל"חרסה".

לפני הדיון בבקשה, הפגינו עובדים במפעל מול היכל המשפט בבירת הנגב, אחרי שצעדו למקום משערי "חרסה" הסגור, במטרה לקבל רוח גבית לבקשת מינוי המפרק. יו"ר ההסתדרות במרחב, מאיר בביוף, אמר לפני הדיון: "אנו לא נרפה מן המאבק, ההפגנות וצעדים אחרים שאנו מתכננים עד שבעלי 'חרסה' יואב גולן, יישב איתנו אישית, ויסגור מולנו את תנאי הפיטורים של כל אחד ואחד מן העובדים. מדובר בעובדים נאמנים שנתנו את עצמם משך עשרות שנים לחברה, ולא ניתן שהם ייזרקו החוצה. נלך איתם, עד שיימצא קונה למפעל או שיושג עבורם סידור עבודה חלופי והולם". בהסתדרות הדגישו, שלדיון המשפטי יש "חשיבות עליונה עבור העובדים ובני משפחותיהם, שכן ייקבע בו עתיד המפעל ועתיד פרנסת העובדים".

 

לאחר החלטת בית המשפט המחוזי, אמר בביוף: "צר לי שבית המשפט לא ראה את טובת העובדים לנגד עיניו, ולא קיבל את בקשתנו למינוי מפרק זמני. ההסתדרות לא תוותר על עובדי 'חרסה'; נמשיך עימם במאבקם עד שיובטחו זכויותיה. גם בימים הבאים, נמשיך לחסום את שערי מפעל 'חרסה', ולהפגין מול בעלי החברה יואב גולן, עד שיבטיח שהעובדים יקבלו פיצויי פיטורים מוגדלים ופנסיה מוגדלת לזכאים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה