חדשות

העירייה עם ההנדסה (הקרבית)

חדשות23 באפריל 2019    דקה אחת
0

חיילי ההנדסה התארחו בקנטרי-קלאב באר שבע, שבניהול יוסי בננו, עם יו"ר הוועדה העירונית המאמצת וקודמתה בתפקיד

העירייה עם ההנדסה (הקרבית)
נהנים. יום הכיף לחיילי ההנדסה | צילום: סילבי קנטור

חילופי דירות: יו"ר הוועדה העירונית המאמצת מטעם עיריית באר שבע את חיילי ההנדסה הקרבית, חברת מועצת העיר עו"ד מינה קלמן-חדד, אירחה באחרונה, יחד עם קודמתה בתפקיד, גאולה דישון, חיילים מההנדסה בקנטרי-קלאב שבעיר, אותו מנהל סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך לשעבר יוסי בננו.

ל"שבע" נמסר, שחיילי ההנדסה הקרבית נהנו מיום כיף במתחם, זאת לאחר שמתנדבים מטעם הוועדה המאמצת אספו עבורם ולמען חיילים בודדים כ-3,200 משלוחי מנות לפורים, מכל מערכת החינוך בבירת הנגב. ביום השתתף גם מפקד החיל, תת אלוף אילן סבג.

בנוסף, נערך טקס הרמת כוסית חגיגי עם החיילים לרגל חג הפסח, ודישון קיבלה תעודת הוקרה על פעילותה ההתנדבותית המבורכת, במשך כ-2 עשורים, בניהול האימוץ העירוני של חיילי ההנדסה.

ההנדסה הקרבית מצדיעה. הוקרה לדישון | צילום: דיאגו מיטלברג

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה